6.272 visninger
|
Oprettet:
Jamo Power 270 {{forumTopicSubject}}
hej hifi galleri
Jeg var en tur på lossepladsen i dag og der var jeg så heldig at finde et par Jamo Power 270 højttalere.
Men kantophænget på bassen er desvære gået i stykker så der skal 2 stk. nye enheder i dem, men hvilken enheder skal jeg købe og sætte i og hvilken størelse er de.
Hilsen Ole Nielsen
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 215
jesper m - ved du ca. hvad det vil komme til at koste.
Har set at de har nye jamo enheder til salg på http://www.hoejttalerbutikken.dk til rimilige priser så ville det ikke være bedre og købe en hel ny bass og sætte i.
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Emner: 12 Svar: 1.746
feb 2007
Hvilken enheder ville du putte i dem så, og er det overhovedet en god højttaler.
mar 2006
Vi sætter jo alle forskellige krav til grejet, så min mening er ikke relevant i denne sammenhæng.
Med hensyn til enheden, kan du starte med at måle den gamle på diameteren, og finde noget tilsvarende hos ht butikken.dk
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.569
Jeg vil anbefale dig enten at få bassewrne lavet hos basrep eller skifte enhederne ud. originale enheder fås på www.hoejttalerbutikken.dk og det er 12 tommer.
men husk på en ting. Hvis de ikke er i pæn stand i kabinetterne, kan det ikke betale sig. Men hvis de er pæne og resten af enhederne ikke fejler noget, så få dem lavet.
Allan. A
mar 2006
Skal de derfor spille som originalt, er en renovering nok det bedste.
Det er da muligt det vil spille nogenlunde med andre enheder, men det er ikke en optimal løsning.
feb 2007
har lige skruet højttaler enheden ud af kabinettet og sat en anden 12" bass i ( har lånt den af en ven ) men jeg syntes ikke at der kommer så megt bass, inde i højttaleren går der en plus og en minus fra højttalerterminalen over til bassen men burgte der ikke være et bass filter imellem der.
Bag på den ødelagte bass står der jamo w-20386 og varenumret på denne 12" jamo bass er 20386 (link fjernet) er det så ikke bar den bass jeg skal købe, men den er ikke på nok watt og den køre i 6 ohm hvor der på den gamle højttaler står 8 ohm.
Hilsen Ole Nielsen
feb 2007
Jamo Power 270