{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.941 visninger | Oprettet:

Thyrring !
Thyrring !
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13

Cerwin-vega V-12F højttaler {{forumTopicSubject}}

Hej min mellemtone er sprunget på min ene højtaler, det er også sket 3 gange for min ven. er der andre der kender til det problem? havde jeg ikke lige forventet af en Cerwin-vega smiley er lidt trist over hvis jeg skal bruge 500kr på en ny enhed også den springer igen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin-vega V-12F højttaler
  • #1   30. nov 2005 mener du kan få en mellemtone med sekring, altså til en lidt højere pris, men så slipper du jo også for at komme af med det igen.

• #2   30. nov 2005 det kan ikke betale sig og købe flere mellemtoner. skift dine højtalere ud.

men ja mellemtonerne springer nemt. gjorde de os i mine. tit pga en lille forstærker som mister kontrollen over enhederne. og ryger mellem tonen.

• Thyrring !
    Thyrring ! Tilmeldt:
    nov 2005

#3   30. nov 2005 ja det godt nok heller ikke den største forstærker jeg har hehe... technics sa-dx940... men den plejer og være flink til og slå fra og skrive overload... men hvor mange watt er tilstækkeligt?

• #4   30. nov 2005 altså ved et v12f.. jeg ville sige mindst 2x100watt før forstærkeren har nok overskud til og kontrolere enehder nok.

• Thyrring !
    Thyrring ! Tilmeldt:
    nov 2005

#5   30. nov 2005 ja okay, men den jeg har har og 5 x 100 ved 8 ohm.. de har heller aldrig foringet... men er der nogen der ved hvor man kan finde nogle kraftiger mellem-toner..? jeg har svært ved finde nogen da jeg ikke kender data for de gamle mellem-toner...

• #6   30. nov 2005 Ja 5x100W i spids effekt smiley

• #7   30. nov 2005 jonas sådan en surround reciever. de 5x100watt skal du godt stikke skråt op. det har du ikke noget og bruge til når du spiller i stereo. hvis du kigger i sådan en reciever strømforsygning er ikke særlig stor. og derfor er den ikke specielt strømstærk. og derfor kan den nemt miste kontrollen i et mili sekund og uden du selv når og høre det. der skal en ordenlig strømforsygning til og holde et sæt cerwin vega i strakt arm.

men det bestemmer du selv. jeg havde bare ikke ofret flere mellemtoner. da jeg ved at en mellem tone koster ca 450kr pr.stk til v12f.

• Thyrring !
    Thyrring ! Tilmeldt:
    nov 2005

#8   30. nov 2005 okay... men hva skal man lede efter af forstærker? og ikke mere end nødvendigt... kan man finde noget under 4000?

• Thyrring !
    Thyrring ! Tilmeldt:
    nov 2005

#9   1. dec 2005 det skal være nyt...

Kommentér på:
Cerwin-vega V-12F højttaler

Annonce