{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.004 visninger | Oprettet:

Thyrring !
Thyrring !
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13

Cerwin-vega V-12F højttaler {{forumTopicSubject}}

Hej min mellemtone er sprunget på min ene højtaler, det er også sket 3 gange for min ven. er der andre der kender til det problem? havde jeg ikke lige forventet af en Cerwin-vega smiley er lidt trist over hvis jeg skal bruge 500kr på en ny enhed også den springer igen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin-vega V-12F højttaler
  • #1   30. nov 2005 mener du kan få en mellemtone med sekring, altså til en lidt højere pris, men så slipper du jo også for at komme af med det igen.

• #2   30. nov 2005 det kan ikke betale sig og købe flere mellemtoner. skift dine højtalere ud.

men ja mellemtonerne springer nemt. gjorde de os i mine. tit pga en lille forstærker som mister kontrollen over enhederne. og ryger mellem tonen.

• Thyrring !
    Thyrring ! Tilmeldt:
    nov 2005

#3   30. nov 2005 ja det godt nok heller ikke den største forstærker jeg har hehe... technics sa-dx940... men den plejer og være flink til og slå fra og skrive overload... men hvor mange watt er tilstækkeligt?

• #4   30. nov 2005 altså ved et v12f.. jeg ville sige mindst 2x100watt før forstærkeren har nok overskud til og kontrolere enehder nok.

• Thyrring !
    Thyrring ! Tilmeldt:
    nov 2005

#5   30. nov 2005 ja okay, men den jeg har har og 5 x 100 ved 8 ohm.. de har heller aldrig foringet... men er der nogen der ved hvor man kan finde nogle kraftiger mellem-toner..? jeg har svært ved finde nogen da jeg ikke kender data for de gamle mellem-toner...

• #6   30. nov 2005 Ja 5x100W i spids effekt smiley

• #7   30. nov 2005 jonas sådan en surround reciever. de 5x100watt skal du godt stikke skråt op. det har du ikke noget og bruge til når du spiller i stereo. hvis du kigger i sådan en reciever strømforsygning er ikke særlig stor. og derfor er den ikke specielt strømstærk. og derfor kan den nemt miste kontrollen i et mili sekund og uden du selv når og høre det. der skal en ordenlig strømforsygning til og holde et sæt cerwin vega i strakt arm.

men det bestemmer du selv. jeg havde bare ikke ofret flere mellemtoner. da jeg ved at en mellem tone koster ca 450kr pr.stk til v12f.

• Thyrring !
    Thyrring ! Tilmeldt:
    nov 2005

#8   30. nov 2005 okay... men hva skal man lede efter af forstærker? og ikke mere end nødvendigt... kan man finde noget under 4000?

• Thyrring !
    Thyrring ! Tilmeldt:
    nov 2005

#9   1. dec 2005 det skal være nyt...

Kommentér på:
Cerwin-vega V-12F højttaler

Annonce