{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Kenneth L
Kenneth L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Sub uden forstærker? {{forumTopicSubject}}

Hey...
Først vil jeg lige sige jeg ikk er en haj til det med hifi... men står og har en JBL sub, hvor der ikke er indbygget forstærker, og så kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan man sætter den til? og til hvad?
Fordi på min Forstærker, der kan man godt sætte en Sub til, men det ska være en aktiv, så hva gør man der???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sub uden forstærker?
  • #1   16. jan 2006 Fra fostærkeren:

Left og Right tilsluttes i sub'en som hvis du tilslutter 2 almindelige højttalere..

Her skal du bare tage left & right og forbinde dem til left & right på sub'en i de indgange hvor der står amplifir left and right...

• #2   16. jan 2006 Hvis han gør det så overbelaster han da den ene kanal??Gør han ik??

• #3   16. jan 2006 nej han overbelaster den ikke... da delefilteret i en pasiv sub er lavet som i en normal højtaler, altså belastnings mæsit, og af delefilteret køre bas signalet hen til basenheden, og de andre signaler vider ud til de højtaler som bruges til spille mellemtone og diskant, så man kan sige den sådan set virker som en normal højtaler bare hvor bassen er taget ud af højtaleren og kommet i sin egen box... ved godt det lidt firkantet sat op...

The MBG

• #4   16. jan 2006 The MBG

Korrekt..!

• Kenneth L
    Kenneth L Tilmeldt:
    jan 2006

#5   16. jan 2006 oki tak for hjælpen...

• Kenneth L
    Kenneth L Tilmeldt:
    jan 2006

#6   17. jan 2006 hvordan tjekker man lige det?? smiley

• #7   17. jan 2006 okey leonard, vis jeg skal være helt ærlig tror jeg ikke den vil lyde særlig godt så... vis lyden på igen måde kommer igennem et delefilter... og vis der ikke er noget delefilter i den... så må det enden være til en bil, eller være hjemmebyg... og så er der heller ingen termenaler til tilslutning af andre højtaler bag på den... for delefilteret gøre jo det den skiler basen fra og før det signal hend til basenheden, og de andre vider til de højttaler som man har sat til bag på subben, som skal spille mellemtone og diskant... sorry men det altså på den måde det funker på...

The MBG

• #8   17. jan 2006 Ja jeg har nu heller aldrig hørt om en passiv HIFI-sub uden indbygget delefilter....

Kommentér på:
Sub uden forstærker?

Annonce