{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.421 visninger | Oprettet:

INFINITY REINASSANCE 90 Audiovector M3 {{forumTopicSubject}}

Hej skal ud og have købt et sæt "nye" højtralere da jeg har solgt mine Audiovector M3 Super Mk.2

Har kigget på et sæt Audiovector M3 Signature Mk.2 som de næste, meen så faldt jeg over et sæt INFINITY REINASSANCE 90

Og så vil jeg høre om der er nogle herinde der kan komme med nogle råd/tips om hvilke a disse modeller i mener der kommer bedst ud med musikken???

Det skal lige nævnes jeg har ikke hørt nogle a dem spille endnu, og ville gerne have lidt fif fra jer om - og + ved disse sæt, meen var som sagt meget tilfreds med mine Audiovector M3 Super

Håber der er nogle der kan komme med nogle guldkorn?

På forhånd tak,
Søren 60667422

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  INFINITY REINASSANCE 90 Audiovector M3
  • #2   28. apr 2008 Hej tak for jeres svar. Og ja er godt klar over der er lige så mange meninger som der er mennesker meen det er også for ligesom at få en fornemmelse a hva folk generalt mener om disse produkter.
    Meen en a - ved INFINITY kan jeg se er at der er nogle a enhederne der ikke kan købes a ny længere, så der kunne der jo opstå nogle problemer hvis der skulle ske noget på den front.
    Men jeg var nu rimelig tilfreds med mine AV M3 super ren lydmæssigt, og der skulle jo være sket en del forbedringer på AV M3 Signature Mk.2 med kabinet/enheder/delefilter.

Og jeg har snakket med folk, både forhandler/private som mener AV M3 Signature Mk.2 endda
    spiller bedre end M3 Avantgarde med den nye diskant for der er mere ro i diskanten fra Signature.

Men er jo selvfølgelig nødt til at lytte på begge for at danne mig et billede a lyden selv.

Vh.

Kommentér på:
INFINITY REINASSANCE 90 Audiovector M3

Annonce