Hjælp - Musik til Café {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!
Jeg skriver herinde fordi jeg har brug for noget hjælp..
Til sommer åbner jeg en pool og sportscafé, og får selvfølgelig brug for noget musik hertil!
Ville derfor høre om der var nogen herinde der kendte til nogle sider hvor man kan købe udstyr i den klasse?
Desuden ville jeg høre om nogen af jer herinde ved hvordan man arrangerer det således at anlægget spiller uafbrudt, da jeg ikke skal have nogen dj. Man oplever det tit på caféer o. lign. Men hvordan gør man det? Umiddelbart ville det være nemt med en computer der bare shufflede mellem en allerhelvedes masse downloadede numre.. Men selvom jeg betaler Koda-afgift tvivler jeg på det bliver mere lovligt af den grund.. Sååå Nogen der kan hjælpe her?
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 30 AV-enheder: 1 Emner: 55 Svar: 949
The MBG
feb 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jesper--> Området er 130 kvm inkl baglokale og toiletter.. Så der er nok omkring 100 kvm der skal spilles op.. Og lyden skulle jo gerne bruges all-round.. Fra svag baggrundsmusik om eftermiddagen, hverdagene og højere festmusik i weekenden.. Hvordan lavede i så de installationer?
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.569
Elleres en god forstærker/reciever med rigelig effekt i alle 4 udgange..
Af højttalere skal du jo så bestemme dig for om det skal være gulv eller reolstanderhøjttalere..
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 30 AV-enheder: 1 Emner: 55 Svar: 949
men ja vis det noget i stil med et spille sted du vil åbne, ja så holder en CD maskine i den størelse ikke... så skal du nok ha fat i sådan en som Allan A taler om... hvor der kan være end 200 CDer i...
The MBG
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 26 AV-enheder: 3 Emner: 27 Svar: 942
feb 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
@ Christian j -- Ved godt man kan downloade lovligt og betale for det, men hvis jeg skulle ind og downloade mellem 500-1000 numre ville jeg være færdig engang i næste århundrede.. Men hvis man bare kunne tage en kammerats spilleliste (kender sgu mange med 500+ numre på deres pc..) og kopiere ville det være meget nemt.. men det er jo ulovligt..
@Mickey -- Kasper H har helt ret.. Det er jo fest i weekenden med god høj musik osv. Så der kommer sgu nok mange hen og spørger om vi ikke kan sætte det og det på.. Og vil jo også gerne selv kunne sætte noget bestemt på bare fordi jeg får lyst..
Har hørt noget med at en mulighed også var at forbinde det med en dab-radio? der skulle være nogle kanaler der kører non-stop musik til forskellige formål..??
Hjælp - Musik til Café