{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.786 visninger | Oprettet:

Lidt nyt... {{forumTopicSubject}}

Har fået nogle nye speakers, og taget lidt nye billeder smiley

Tjek min profil: http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3790

Kom gerne med kommentare!

Fik mulighed for at overtage et sæt Hørning Horn fra min fætter, da han har fået kone, og for lille lytterum... Så han hoppede i stedet på et sæt Monitor Audio Platinum, der passede lidt bedre i hans rum.

Men en mega højtaler, der spiller så åbent og ud i rummet, man automatisk kommer til at kigge rundt efter alle de højtalere man ikke har... Mangler dog stadig lidt med placeringen, men det er en balance imellem især åbenheden, og bulder bas. Så det skal lige finpudses.
Jeg er sikker på at naboerne vil have sat mig på gaden i morgen, for de kan godt nok sparke røvhul! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt nyt...
  • #1   3. jan 2009 Den kan måske være kold i forhold til mange andre forstærkere, men decideret kold er den faktisk ikke. Men den er meget neutral i lyden, og det er egentlig det den også får ros for af mange.
    Men ja, det kan da også være kedeligt engang imellem smiley

• #2   3. jan 2009 ja lyngdorf´en er lige ud af landevejen, der er ikke så meget at komme efter.. også lidt for kedelig i min smag, men nu har jeg heller ikke hørt den med deres RoomPerfect.. har fået fortalt at det skulle være godt.. men jeg tror det er typisk class-D forstærkere at de lyder sådan..
    på den anden side set den er mere miljø venlig.. smiley iforhold til Class-A

• #3   3. jan 2009 >> Mads
    hehe.... ja det må man vist sige smiley

• #4   4. jan 2009 de ser fede ud.
    Men nøøøj hvor er de godtnok dybe.
    er en halv meter urealistisk? :-).

Den ser lidt minimalistisk ud hvad angår enheder.
    men den spiller garanteret pisse godt hehe

• #5   4. jan 2009 har lige lagt et model foto ind af bagsiden på dem... af std. modellen, kan ikke lige få kantat kamaraet ned bagved som de står nu.
    Men der sidder også lige noget 12" bas.

Men det er nok egentlig lowtheren der gør det meste arbejde, for vandringen på bassen er meget lille.

Kommentér på:
Lidt nyt...

Annonce