{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Philip H
Philip H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Computeranlæg. Bedste logitech ? {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg skal ud og købe mig et nyt anlæg, og har kigget på logitech z 2300, og logitech z 5500. Så ville lige høres jer mening om begge sæt, og hvilket man for mest for pengene for smiley
Vh PHilip

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computeranlæg. Bedste logitech ?
  • #1   17. maj 2009 altså hvis du bare skal have et lille anlæg så z2300 fint. men jeg ville give lidt mere og så give de 1800 eller hvad det koster for z5500, der får du også sourroundsound

• Philip H
    Philip H Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #2   17. maj 2009 Okay, hm. nu er mit værelse kun 20 km2.:/ så hvilket ville du anbefalde ?

• #3   18. maj 2009 Jeg vil stå inde for, at Z5500 er super hvis ikke du vil kaste den store formue på et anlæg.

• #4   18. maj 2009 Jeg har selv Z5500, og kan også kun sige god for det!
    Virkelig et lille anlæg der kan sparke røv for ingen penge smiley

• #5   18. maj 2009 køb ikk et z2300 det spiller sindsygt ringe

• ID&T .
    ID&T . Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #6   18. maj 2009 jeg har logitech z 5500 og jeg har droppet mit gamle anlæg, for det her kan sku give lyd fra sig, jeg behøves ikke brande CD-er eller noget ud mere og jeg har den beste lyd på computeren, anlæget kan spille alt slags musik en den beste kvilitet efter min mening, jeg bor i et parselv hus og jeg kan få hele huset til at røste hvis jeg skruer op for anlæget, det levere varen til hver en fest

• #7   18. maj 2009 Du finder ikke noget bedre en Z5500 i den prisklasse... det spiller GODT til pengene, det er pænt og ha' hængende.. det er yderst fleksibilt med tilslutning til anlæg, computere, mp3'er.. har digital lyd osv smiley Kan varmt anbefale det.. (mine naboer er ihvertfald kede af mit smiley )

Kommentér på:
Computeranlæg. Bedste logitech ?

Annonce