{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.123 visninger | Oprettet:

Hvilken pladespiller?? {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Min kære svigermor ønsker sig en pladespiller i 50 års fødselsdagsgave. Jeg har meldt mig til at stå for at undersøge markedet lidt. Prislejet er på ca. 1500-2000kr , så ved godt en Rega P9 er udelukket desværre;-)

Har kigget på
(link fjernet)

da jeg tror den vil kunne opfylde hendes behov fint. Er der nogen bedre alternativer til denne automatiske pladedrejer i samme prisklasse??

Hun kunne dog godt gå hen og ville ønske sig en lidt bedre, uden at prisen skulle løbe i vejret, så har kigget på disse 2:
Argon TT-1:
(link fjernet)

og en Rega P1:
http://rega.dk/produkter.html

Hvilken af disse ville I vælge? Eller er der bedre alternativer til disse 2, i den prisklasse?

Håber på lidt konstruktiv hjælp og gode råd.

På forhånd tak,

MVH Morten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken pladespiller??
  • #1   31. jan 2010 Har kigget brugt og der er skisme nogle fine ting. Men det er nu ikke brugt vi ønsker at give hende.

Tager et kig på den der Project. Er den bedre end Rega P1 eller den fra Argon?

• #2   31. jan 2010 Er det en bedre pick-up eller hvorfor ville du vælge den?

• #3   1. feb 2010 Har du overvejet at købe brugt evt? Der findes mange gode pladespillere derude fra den tid hvor man brugte pladespilelren som primær lydkilde.

Men ja jeg ville osse kigge på den Project eller REGA. De dyre direkte drevne fra Technics kan osse være en god grammofon hvis den blir fodret med en god pickup

• #4   1. feb 2010 Svigermor vil åbenbart have en halv eller fuldautomatisk pladespiller - så meget for kvaliteten. Men er der nogen af jer der ved hvilke automatiske pladespillere der er gode?? Eller rettere, hvilken er bedst af de automatiske??

Kommentér på:
Hvilken pladespiller??

Annonce