iPod lyd {{forumTopicSubject}}
Hej, Jeg er helt ny her (og helt blank også) på HiFi Forum. Jeg har oprettet en profil, fordi jeg søger lidt hjælp til et problem.
Grundlæggende søger jeg et ordentligt musikanlæg, til iPod. Problemet er bare, at langt de fleste anlæg er små og kan jo ikke spille "ordenligt op til fest". Altså de er da godt nok til at sidde og nynne med på, også når man har gæster, men man får sgu aldrig rigtigt tændt op under festen, med et lille anlæg ala "BW Zeppeliner" modellen eller Altec Lansings med dobbelt subwoofer.
Derfor vil jeg høre Jer hvad mulighederne er for at investere i et anlæg der imødekommer mine behov?
Er det muligt at investere i en enhed, som senere kan udbygges med flere højtalere? Således at man kan tænde sin iPod på anlægget i stuen, og samtidigt have lyd i f.eks. badeværelset og i køkkenet?
Ser frem til at modtage en MASSE gode råd! :o)
Med venlig hilsen
Christian
feb 2009
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 25 Svar: 148
Så kan du sagtens fyre op til fest og bare til normalt der hjemme
Evt noget cerwin vega hvis du mangler nogen gode højttalere og gi gas med til fester
Alt andet ipod højttalere er noget pap . Syns ikke man skal bruge penge på det. Så heller købe et anlæg man kan ha glæde over i meget længere tid
feb 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
På forhånd tak :o)
feb 2009
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 25 Svar: 148
Så kan du jo se om der er noget der falder i din smag
Hvis du leder efter god bas . Så ville Cerwin Vega være svaret efter min mening . Men du kan jo altid købe nogen små gode højttalere og så tilføje en Subwoofer til dem .
men du kan jo lige kigge på siden og sende nogen link af dem du har kigget på .
okt 2009
Følger: 1 Svar: 2
okt 2009
Følger: 1 Svar: 2
går man lidt længere ned kan det være B&W DM684 og B&W DM683 til hhv 6800,- og 9000,- for et sæt..
der er jo også altid muligheden med et sæt kompakt højtalere og en sub men jeg synes at det bruger mere plads i den sidste ende og koster ofte også næsten det samme..
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 6 Emner: 315 Svar: 1.934
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
blot et eksempel.
Men køb evt brugt.
http://www.dba.dk/dali-blue-2002-h-37-b-215/id-64353861/
http://www.dba.dk/integreret-forstaerker-nad/id-64165985/
iPod lyd