{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.762 visninger | Oprettet:

B&O BeoCenter 9300 eller 9500 {{forumTopicSubject}}

Hej Hifi
Jeg skal til at have mig et nyt anlæg men jeg er en anelse itvivl om hvad jeg skal vælge.
valget ligger mellen B&O BeoCenter 9300 eller 9500 og jeg har meget svært ved at finde ud af hvad jeg skal vælge. Det virker lidt som om at der er blevet lavet nogle ændringer i 9300 men om disse er bedre eller dårligerer er meget svært at finde ud af. jeg håber at der er en der har kendskab til disse som kan hjælpe mig.
- Daniel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  B&O BeoCenter 9300 eller 9500
  • #1   28. sep 2010 Hej Daniel
    Jeg har et 9500. Og vil sige at det er et godt anlæg. Om det er bedre end et 9300. kan jeg ikke svare på, men jeg er sikker på at du vil blive glad for et 9500.

- Mikkel

• #2   28. sep 2010 Hej MikkelJeg kan se at du også har et BeoSound Ouverture hvad er du mest glad for? jeg har nemlig også overvejet denne men der er bare så mange der har dem så jeg syntes at det er lidt mere sjovt med 9500/9300
    Hvad er bedst?

• #3   29. sep 2010 de store forskelle ligger i at beocenter 9500 har to vejs-kommunikation hvor 9300 kun er et vejs.... men dette mister du dog ved at koble et nyere tv fra B&O til anlægget med en beolink converter imellem produkterne

i 9300 er der ikke nogen forskel om det er tv med eller ej da dette er et masterlink produkt hvor det lidt ældre 9500 er datalink

kig evt forbi mine videoer og det hvordan 2 vejs-kommunikation fungerer... så er det op til dig om det er noget du kan bruge smiley

Kommentér på:
B&O BeoCenter 9300 eller 9500

Annonce