{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

Receiver og højttalere {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg vil gerne høre ad hvordan man ved højttalere passer perfekt til en receiver og omvendt. Har hverken eller men vil gerne finde noget det spiller godt sammen... Og hvad sker der hvis de ikke "passer" sammen, går det ud over kvaliteten eller hvordan er det..?

Tak
Christian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Receiver og højttalere
  • #1   20. jan 2011 hvert produkt har jo sin egen måde at spille på.

så det kan nogle gange være svært at sætte tingene rigtig sammen, det kræver nogle gange lidt baggrundsviden

• #3   20. jan 2011 jeg ville så gå andre steder hen, at bruge foum her ville ikke være dumt

men man kan da godt lytte ved hifiklubben, og så købe andre steder

• #5   20. jan 2011 altså, JEG bryder mig ikke om det, fordi at det er blevet en profit forretning, frem for et sted hvor man går hen for at få entusiast rådgivning

det er bare nogle knægte der er kommet fra handelskolen, og så skla de bare sælge et produkt, nix weider

PROFIT PROFIT PROFIT

samt jeg synes deres grej bare ikke er af samme kvalitet længere, ALT de har i butikken lever på deres brand.

det er reelt KUN deres grej til MANGE MANGE tisinde kroner der er værd at samle på, resten kan man få masser der er bedre og til billigere penge

DERFOR gider jeg ikke hifiklubben

• #6   21. jan 2011 Nogen der kender nogle gode steder i Trekants området eller i skive, var i noget audiovision i skive i dag og servicen der var godt nok på det laveste .. smiley

Kommentér på:
Receiver og højttalere

Annonce