{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nad t744 eller Nad c320Bee til forforstaerker
  • #1   9. jun 2011 Som forforstærker til et stereoanlæg, ingen af dem - køb en "ren" forforstærker i stedet for.

Man kan ofte, finde rene stereo forforstærkere i meget høj kvalitet til omkring, eller under, en tusse brugt.
    Der var en Onkyo P-308 til salg på Hifi4all, for 1100,- for ikke så længe siden.
    Jeg solgte selv, en Onkyo P-308 for 900,- (nypris 4995,-) for et par år siden - da jeg havde fået en P-388f.

Jeg har fornylig set en Nikko Beta 40, på DBA for 5-600,- den er gammel, men virkelig velbygget kram !

• christopher k
    christopher k Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 110
    #2   9. jun 2011 Hvad er den store forskel? jeg VIL have NAD hehe.

• #3   9. jun 2011 Forskellen er at hvis du kører stereo, er der ingen grund til at købe en surround (NAD t744) eller en integreret (NAD C320BEE), du betaler jo så for en masse, du ikke har brug for. Derfor vil du få mere kvalitet for pengene, ved at købe en ren stereo forforstærker.

Prøv at kigge på dba, der kan du sikkert finde en NAD forforstærker.

• christopher k
    christopher k Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 110
    #4   9. jun 2011 ok fair nok. kan du foreklare roer forforstaerkere til mig?

• #5   9. jun 2011 http://da.wikipedia.org/wiki/Forforst%C3%A6rker

Der er ikke noget galt i at du vil have en NAD forforstærker, bortset fra at mange vil have / kender NAD, og derfor er brugt priserne, ofte højere end ved mindre kendte mærker.

Jeg er ikke specielt meget inde i NAD, men kender da lidt model numre, på nogle af deres forforstærkere : 106, 118, 1000, 1130, 1155, 1300.

Kommentér på:
Nad t744 eller Nad c320Bee til forforstaerker

Annonce