954 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Harman kardon"
Harman Kardon
Hej Alle Nu har jeg så købt en Harman Kardon AVR137 Audio/Video Receiver plus højtaler pakke, og skal så til at montere det til mit tv Sony Bravia og Ps4, men må sige at lige der rækker min viden o...
Hej Alle Nu har jeg så købt en Harman Kardon AVR137 Audio/Video Receiver plus højtaler pakke, og skal så til at montere det til mit tv Sony Bravia og Ps4, men må sige at lige der rækker min viden o...
Skrevet af: Rune M - 23. dec 2015
Harman kardon!
Hej :) ska for første gang ud og købe et ordenligt anlæg, så vil lige spørger herinde først til råds. Har kigget på Harman kardon HKTS 65 og deres AVR 161. Mit spørgsmål er så +/- ved det, om det ...
Hej :) ska for første gang ud og købe et ordenligt anlæg, så vil lige spørger herinde først til råds. Har kigget på Harman kardon HKTS 65 og deres AVR 161. Mit spørgsmål er så +/- ved det, om det ...
Skrevet af: Allan N - 9. jan 2015
Harman kardon
Hej! ?? Min overbo har et rigtigt fint harman kardon tv med receiver osv. Lyden driller!! Nogen der ka hjælpe os m det? ??
Hej! ?? Min overbo har et rigtigt fint harman kardon tv med receiver osv. Lyden driller!! Nogen der ka hjælpe os m det? ??
Skrevet af: Jonna T - 11. jan 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
- 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
- Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
- Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
- Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
- Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 36 Svar: 606
jeg er meget tilfreds med den..
noget specefikt du tænker på ?
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 26
jun 2008
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 26
jun 2008