{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

BlackSheep
BlackSheep
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

NAD C390dd {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har et sæt DALI Mentor 2 som jeg er super glad for. har lige købt den og min gamle forstærker var desværre ikke optimal til disse dejlige højtalere derfor overvejer jeg at købe en NAD c390dd ved hifiklubben.

ALLE anmeldelser på div. udlanske sider har ros den og anmeldelser på nads egen hp fra ejere har også rost den til skyerne..

Men har intet kunne finde om den herinde..

Slet ingen der ejer sådan en.. ? eller har lidt input til den!

Grunden til at jeg kigger meget på den er:

Str. den fylder ikke så meget

Mine højtalere skal pga pladsen stå meget tæt på væggen, den rungen det giver, skulle room eq kunne fjerne ved at eliminere stående bølger.

Varme. den skal stå i et skab derfor en fordel at den ikke bliver lige så varm som alm. analog fors.

Digitale indgange! jeg har kun udstyr med digitale udgange og vil ikke have en masse DA convertere på en analog fors. + den asykrome USB indgang tiltaler mig. (dog har den fået lidt hug for at det kun er usb 1,1)

Og så self. den gode lyd, har haft lånt den med hjem og var godt tilfreds. men har ikke så meget at sammenligne med.

Nogen der ved om man kan lave fixet level på de digitale indgange, ved man kan på det analoge mdc modul (hvis jeg vil bruge den som effekt engang)

Har også kigget på Rotel R12 mener jeg den hedder denne har også lidt digi indgange men slet ikke så kraftig og ikke digital fors.

Håber nogen vil skrive deres meninger om C390dd helst folk der ejer eller har ejet den.

Link c390dd

(link fjernet) 90dd_forstarker_grafit.htm

Link dali mentor 2

(link fjernet) entor-2_hojttaler_sort.htm

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
NAD C390dd

Annonce