Thule IA 100 brændt af {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en ca. 11 år gammel Thule IA100 forstærker som er brændt af.
Den har det sidste halve år haft det med at skrætte i højtalerne når den stod tændt og der ikke blev spillet musik fra nogen lydkilde. Men igår da jeg sad og hørte musik ved lav volumme gav det pludselig et knald og lyden var væk. Den lugtede samtidig lidt brændt.
Er der nogen ved hvad der kan være sket med den og evt. kender en der kan rep. sådan et apparat på Sjælland? og kan det overhovedet betale sig?
Problemet er at jeg er ikke kan finde noget til fornuftige penge der kommer i nærheden af den lydkvalitet thule kan levere, så enten skal jeg ofre penge på at få den lavet eller finde en brugt der virker.
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
jul 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Men jeg læste et sted at der var brugt Phillips komponenter noget af det, det må enhver radio-mekaniker da kunne skaffe??
Men får at det ikke skulle være løgn, hastede jeg i dag ud og købte den billigste Nad forstærker NAD C316Bee ( kan jo ikke leve uden musik flere dage) men den spiller jo ikke nær så godt som thule. Så tror jeg må benytte mig af retur-retten, og finde en anden løsning.
Nogen der ved hvad jeg skal gå efter får at få lyd lignende thule?
Thule IA 100 brændt af