{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Christopher B
Christopher B
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 11

Er dette anlæg overhovded noget værd {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og kigger på noget roskilde anlæg, da jeg faldt over sådan en her bandit

(link fjernet)

Men er den overhovde noget værd, jeg tænkte på om man ik bare kan smide nogle fritidsbatterier til også køre den?

Er ikke så skarp indenfor dette emne, så derfor håber jeg lidt på nogle af eksperteren kan hjælpe mig.

MvH Christopher

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er dette anlæg overhovded noget værd
  • #1   12. aug 2013 Har selv haft højttalere inde fra højttalerbuttiken, og jeg må ærlig talt indrømme at det var nok den største fejl jeg har begået angående anlæg hehe smiley Men de er sikkert fine nok, til festival smiley

• #2   12. aug 2013 Ja okay, det komme ik så meget bag på mig, da pris ofte os har noget med kvalitet at gøre smiley

Du kender vel ik nogle lin højtaler eller byg selv sæt som kunne være oplagte løsninger istedet for dette? til en rimlig pris,

• #3   12. aug 2013 Vil sige som så mange andre herinde, kig brugt! Du får altså en del mere for pengene smiley

• #5   13. aug 2013 Jeg er ikke 100% lige glad med lydkvaliteten, da det godt må lyde ordentligt og stadig kunne spille højt, og have en lang spille tid så man ikke skal have "10" batterier med, jeg vil heller ik have noget mod at bygge selv, har kigget lidt på højtaleren som hedder HP10W

Kommentér på:
Er dette anlæg overhovded noget værd

Annonce