{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til forstærker og højtaler
  • #1   30. nov 2006 Gerne med link

• #2   30. nov 2006 Hvor stort er dit budget cirka?

Ellers en Nad C352 og så 2 stk. Cerwin vega VE-8F
    Tror jeg ville lyde godt:D

• #3   30. nov 2006 Ja ellers skal du købe brugt, og snuppe et sæt Dali 909 eller 109 i stedet for, da der er en dele mer eklang i disse højttalere, plus de kan spille temmeliug højt med en god kontant bas..

• #4   30. nov 2006 Hvis du vil havde god lyd, altså "rigtig" HiFi så glem CV.

CV. er kendt for deres basgengivelse, men jeg personligt fatter ikke hvorfor de er det, efter min mening og jeg ved ikke hvor mange andre "rigtig" HiFi nørder så har CV ikke en dyt med god basgengivelse at gøre...

En god basgenvielse er en bas med:

Dynamik!
    Slagkraft!
    Tørhed!
    Dybde!

Og vigtigst at alt DETALJERING ! ! ! og der falder CV 110% fra!

Sagt på en anden mening, der er jeg ved ikke hvor mange andre højttaler der kan spiller lige så højt (min mening) men bare med "ægte" HiFi enskaber!

The MBG

• #5   30. nov 2006 giver dig fuldstændig ret mickey G, dog har jeg lige købt en Cerwin vega sub selv, men er dog overrasket over hvor dæmpet og pæn bas den kan spille, det er ikke bare badonk gadonk som man normalt kender dem for, men jeg ville også gå efter et ordetlige sæt DALI, hvis du køber nogle af deres ordentlige sæt, wså har du Htt'ere i mange år uden at blive mega træt af dem, en dag skal du nok også flytte sammen med en dame, og selvom du tror at det går med sådan nogle HTT'ere på nuværende tidspunkt, så vil du finde ud af der findes højere kræfter! hehe, køb noget andet end cerwin wega.............synes jeg

• #6   30. nov 2006 hvorfor kan du i øvrigt ikke bruge ÉT forum emne???

• #7   30. nov 2006 når manden siger han gerne vil have CV. hvorfor så ik bare skrive forslag til CV? istedet få alt muligt andet...
    men hvor mange penge har du?

• #8   30. nov 2006 jaaaa men han vil helst ha cerwin vega hehe. smiley få han har nemligt 2tal iorden stil ;D

• #9   30. nov 2006 Ja man kan sgu da få andre højttalere, som spille rmeget bedere. Ville da heller efinde et sær brugte Dali 909 i stedet for, da du får et godt mix mellem Vega bas og dali flotte lyd...

• #10   1. dec 2006 de spiller så højt.. og så man kan vise sig lidt få venner og sige mit er størt og spiller højest smiley det er da altid sjovt.. men okay de flest højtaler spiller beder.

• #11   1. dec 2006 ja snup et sæt Dali 909

Kommentér på:
Hjælp til forstærker og højtaler

Annonce