1.606 visninger
|
Oprettet:
de nye denon? {{forumTopicSubject}}
jeg overvejer og prøve noget nyt. og jeg vil have noget stilrent som fylder lidt mindre men stadig ser rigtig godt ud. og jeg har kigget meget på denne her. og så den cdafspiller i samme serie til 5000,-
(link fjernet)
<- denne forstærker jeg kigger på, er der nogen som har lagt øre til de nye modeller.? jeg har planer om og tage ned og lytte til den i weekenden. da jeg muligvis har en køber til mit acurus sæt.
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 499
Pierre
sep 2005
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 38
Man kan jo på det nærmeste, tydeligt se (når man kigger i dit galleri), at du ikke er "Denon"-typen, får du går jo meget op i designet (for meget, efter min mening).
Personligt ville jeg aldrig bruge så mange penge på et B&O system som dit, når der findes så mange andre muligheder, hvor lyden er et par tænder mere sublim, i forhold til seksempelvis dine Beoalab 5, som jeg rent personligt mener, er temmelig langt fra det, jeg vil kalde 'flot at se på'.
Rasmus S
Jeg synes du skal tage ned at lytte til den, som du selv nævner. Men foreligger muligheden, at du kan prøve den sammen med dine højttalere, så gør hellere det, det vil give dig et mere holdbart indtryk af denne.
Det drejer sig jo MEGET om, hvad det er for noget musik man vil lytte til, om det skal være hård og kontant bas, om det skal være varmt og lækkert, åbent og meget detaljeret.
Men lyt på alle de forstærker du kan komme til, indenfor den prisgrænse du har sat dig, så er der størst chance for, at du finder den der matcher dine behov til mht lyd.
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 499
Min mening om Dennon har intet med design at gøre, men lyd. Mine HT`er heller ikke købt pga design, men først og fremmest lyden og der efter for ikke at have et roderi stående med forforstærkere, effektforstærkere, cdafspiller og en ordenlig omgang spagetti, som du har.
Hvis du mener at der findes så mange andre muligheder (HT´er, forstærkere, cdafspiller & kabler) til en pris som kan matches min, viljeg meget gerne høre det. for det har ikke været muligt for mig at finde noget som spiller bedre endnu, andreledes men ikke bedre.
Nu spørger Rasmus jo det er den forstærker han skalkøbe og hvis det er den han er hel vild med, ja så er det da den han skal købe, men mener bare at han vil få mere for sine penge ved at købe Musical Fidelity.
Rasmus:
Undskyld at dit indlæg liger er blevet brugt til lidt diskution;-)
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 26 AV-enheder: 3 Emner: 27 Svar: 942
og især i den pris klasse dine højtaler ligger i
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 26 AV-enheder: 3 Emner: 27 Svar: 942
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.569
men igen smag og behag og det helekomme rjo ogsåan påens musik stil, og hvad man lytter til..
Jeg vilsige at B&O har ramt plet med den der model, for den spiller utrolig godt i mine øre, og den kan også spille højt hvis der er behov for det, og den er meegt detaljerig og velopløst..
men jeg vil såsige at det er den bedste fra dem i lang tid, da der i mine øjne ikke har været en velspillende B&O højttlaler ud over Beolab 5 modellen siden Beolappenta modellen og de ældre M-150-2 og de andre fra den serie der...
dec 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 36
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 414
Hvis du godt vil have noget der ser godt ud bliver det meget meget svært at finde noget der er flottere end Primare og Densen, og jeg har også svært ved at forestille mig at Denon kommer op på samme niveau når man snakker lydkvalitet.
de nye denon?