{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

H/K køb? {{forumTopicSubject}}

Når jeg for solgt mit nad anlæg, så vil jeg invistere i en H/K surround rec. Men er der nogen der ved hvor man kan købe dem? og er der nogen der vil hjælpe med hvilken model der sådan i effekt/ydelse ligner mig NAD 743v2,

Den eneste grund til at jeg skifter er at den ikke passer til den dvd optager jeg gerne skulle få imorgen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  H/K køb?
  • #1   30. jan 2007 Fona forhandler H&K.

Har du lyttet til H&K før ?
    Nu da du er vand til at lytte på NAD, så skal du helt sikkert lytte før du køber. jeg er BESTEMT ikke imponeret at H&K, men kan derimod gerne lide Nads, "varme" lyd smiley

• #2   30. jan 2007 Så må jeg lige gå op i storcenteret imorgen, hvis jeg for tid og se om de har en jeg kan høre, har aldrig set en H/K eller hørt den, har kun set billeder og sådan, så et bilede igår der skræmte mig, fronten lignede virkeligt noget billigt plastik.

• #3   30. jan 2007 Ja, kvaliteten på H&K er sku ik i top, sys det virker billigt smiley

Vil helt klart anbefale dig at holde dig til nad smiley det er bedre i mine øjne smiley

• #4   30. jan 2007 Tror du har ret, nu er jeg også en af de heldige der har en der ikke suser, men så sælger jeg kun min DVD afspiller.

• #5   30. jan 2007 ja det er jo hifi klubbens salgstale om igen, det er sku trist at man i lille danmark kun tror at det er det de sælger i hifi klubben der virkelig virker, jeg siger bestemt ikke at hifi klubbens ting er dårlige eller noget men verden er fyldt med andre mærker end nad og denon. Harman kardon er bestemt ikke noget dårligt mærke og bestemt en værdig modstander hvis ikke overmand til nad, læs noget tyske og engelske test og du vil opdage at det bestemt ikke er noget billigt og dårligt mærke, og ja nu vil nogle påstå at det er fordi jeg selv har H/K og ja det er det selvfølgelig også fordi jeg selv er så begejstret for dette mærke, min giv det et lyt jeg garanterer du ikke bliver skuffet...

• #6   30. jan 2007 Emil J

Jeg gav det et lyt, og blev netop skuffet smiley derfor jeg udtaler mig, og så syntes jeg at når man føler på det, så virker det billigt, "volume knappen eks"

• #7   30. jan 2007 jeg kan kun være enig med Emil J i,startede med at købe Hifiklubbens Denon AVR 2307 til 6700 kr. og det var en skuffelse uden lige.... f.eks er den er opgivet til 7 x 100 W, og Denon'en røg hurtig ud til fordel for H/K's gamle serie, nemlig en H/K AVR 7000 som yder 5 x 90 W, og jeg kan love dig for at denon svindler med de opgivelser i forhold til H/K, det er jo også en af de ting H/K er kendt for - Altså Strømstærke strømforsygninger...endvidere fremgår det af en artikel (enten læst på hifi4al, eller faktisk på Hifiklubbens hjemmeside, at nogle af producenter opgiver deres udgangseffekt uden belastning på overhovedet. Det er da også at tage fusen på kunderne. Jeg siger ikke at det er Denon, men jeg siger at der intet tryk var på Denon'en i forhold til H/K'eren. Lydmæssigt mener JEG også at H/K er overlegent lydmæssigt. Så kan vi jo altid diskutere kvaliteten af H/K's nye forstærkere

• #8   30. jan 2007 NAD,en er ikke dårlig eller har fejl, på nogen måder, den opfylder mine krav, men grunden til at jeg tvivler lidt på H/K, er at deres alu/sølv front ligner plastik, og er det det, vil jeg alene af den grund ikke have den. Men jeg vil bestemt lytte til en H/K, når jeg kan komme til det. Men har besluttet at beholde min NAD, noget tid endnu, og købe en projektor først.

• Tristan B
    Tristan B Tilmeldt:
    okt 2005

Følger: 1 Svar: 2
    #9   30. jan 2007 Faktisk har Hifiklubben selv forhandlet H/K i en del år, og de spiller faktisk rigtigt godt. De er nu taget ud af deres sortiment. Hvis du kigger på nogle af de tidligere moddeller kan du også se at det ikke ligner noget "plastic-lort" for at bruge dine ord. Jeg syntes du skal tage NAD'en med i Fona, Expert eller hvor du nu har tænkt dig at gå hen, og høre om du må få lov til at sætte din forstærker til og lytte til dem begge. Altså stille dem op imod hinanden og lave din egen test.

Tit kan man også få lov til at låne udstillingmoddellen med hjem, så man kan lytte til den indenfor egne private rammer.

God luck :0)

• #10   30. jan 2007 Jeg takker tristan B.

Er der nogen der ved hvilken model der minder on min NAD i watt?

• #11   30. jan 2007 http://danstv.dk/shop/

Har selv købt min HK 2480 der.

• #12   30. jan 2007 3480*

Kommentér på:
H/K køb?

Annonce