{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

kaspar c
kaspar c
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 31

isolering til gulvhøjttalere {{forumTopicSubject}}

Hej der ude,

jeg har det evige problem der hedder, store højtalere og utilfredse naboer som der nok er mange der kan relatere til. smiley

Jeg ville høre hvad folk mener om et tykt tæppe, hvor jeg har lagt flyttekasse stykker i mellem, om der er nogen der har erfaringer med sådan en version?

og om det er en fordel eller ulempe for min underbo hvis jeg tilstopper lufthullet bag på mine højtalere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  isolering til gulvhøjttalere
  • #1   17. mar 2015 Tror ikke det hjælper helt vildt at lydisolerede rummet anlægget er i. i hvert fald ikke når der spilles højt smiley
    Men at lukke hullet i højtaleren for du ikke noget ud af. Så var det nok med et gulvtæppe og en flise imellem højtaler og gulv.

• Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
    #2   17. mar 2015 Mener at den mest optimale løsning er noget i stil med
    Højttaler - fødder / spikes - flise, )evt. med gummiunderlag under) - gulv.

Tæppet gør en forskel, pappet har nok ikke den store betydning. Om du stopper porten til eller ej gør heller ikke den store forskel, det dæmper måske lidt af bassen, men dine na / under / over-boer vil stadig kunne høre det. Man kan ikke slippe af med lave frekvenser desværre, de 'fylder'. Men man kan selvfølgelig skrue lidt ned, så bliver både dine ører og naboer glade.

• kaspar c
    kaspar c Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 31
    #3   17. mar 2015 okay, tak for rådene. Jeg vil prøve mig frem i den stil i fortæller om. smiley

• #5   19. mar 2015 Det nemmeste er at flytte.
    Du får aldrig dæmpet lyden af musik så ikke naboen ved at sætte højtalerne op på alt muligt.

Der flyttes stadig luft, som sætter resten at rummet i bevægelse.

• #6   19. mar 2015 Hold da op med taste fejl.
    Håber du forstår hvad jeg mente smiley

• #7   21. mar 2015 det letteste er at købe mindre højttalere eller skrue ned

Kommentér på:
isolering til gulvhøjttalere

Annonce