Ny forstærker, men hvilken? {{forumTopicSubject}}
Hej Hi-fi.
Jeg står og overvejer, at købe mig nogle store cerwin Vega gulv højtalere.
- men da de fleste bliver solgt uden forstærker, vil jeg gerne hører mig om, hvilken forstærker i ville anbefale.
Hvilken model højtaler det bliver endnu, ved jeg ikke. Ikke de største, men heller ikke de mindste.
Planen med fremtiden er, at lave et lille surround ud af det. 2 store gulvhøjtalere, en center, og to baghøjtalere.
Forstærkeren behøver langt fra at være den dyreste, gerne så billig som mulig, og må meget gerne være brugt. Men selvfølgelig ikke så den ødelægger højtalerne.
maj 2014
Følger: 1 Følgere: 21 AV-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 448
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 35 Emner: 8 Svar: 15
Hvor mange watt, ville du mindst anbefale og sådan?
maj 2014
XLS-215 Gulvhøjttaler
maj 2014
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 35 Emner: 8 Svar: 15
Kommer helt an på, hvor dyr en forstærker man skal smide efter de forskellige modeller
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 2 AV-enheder: 2 Emner: 83 Svar: 300
Når det er sagt, hvis du overvejer en surround receiver, så vil jeg klart anbefale dig en nad. De beskæftiger sig først og fremmest om musik delen. Og det kan altså høres.
Jeg har efterhånden haft en del surround receivere, men ingen har ku spille stereo musik som min nad t757.
Jeg har en ekstra der er til salg herinde også
maj 2014
ps en sidste tinge prutt om prise om han vil gå ned i prise mvh per
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 2 AV-enheder: 2 Emner: 83 Svar: 300
3000kr kan jeg lade den gå til. Den har som sagt pre out, så der kan kobles effekt forstærker på hvis man savner energi.
Det fede her ved Nad, er at du får lidt af det bedste fra begge verdener. Super stereo og mulighed for surround, hvis det ønskes.
Ny forstærker, men hvilken?