{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Ny forstærker, men hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hej Hi-fi.
Jeg står og overvejer, at købe mig nogle store cerwin Vega gulv højtalere.
- men da de fleste bliver solgt uden forstærker, vil jeg gerne hører mig om, hvilken forstærker i ville anbefale.
Hvilken model højtaler det bliver endnu, ved jeg ikke. Ikke de største, men heller ikke de mindste.

Planen med fremtiden er, at lave et lille surround ud af det. 2 store gulvhøjtalere, en center, og to baghøjtalere.

Forstærkeren behøver langt fra at være den dyreste, gerne så billig som mulig, og må meget gerne være brugt. Men selvfølgelig ikke så den ødelægger højtalerne.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny forstærker, men hvilken?
  • #1   30. sep 2015 der er mangle NAD Surround receiver her ind nu ,de ligge fra 2000 og til 4000 kr

• #2   30. sep 2015 Kan du uddybe mere præcist, hvad det er jeg skal kigge efter?
    Hvor mange watt, ville du mindst anbefale og sådan? smiley

• #3   30. sep 2015 jeg har en Yamaha Surround receiver på 110 W og cerwin Vega CERWIN-VEGA
    XLS-215 Gulvhøjttaler

• #4   30. sep 2015 hvor stor de højtalere.du gå efter

• #5   30. sep 2015 Noget Ca. 12". Men har ingen bestemt model i tankerne endnu.
    Kommer helt an på, hvor dyr en forstærker man skal smide efter de forskellige modeller smiley

• #6   30. sep 2015 Først skal jeg sige at jeg har en nad, som bla kan bruges til bi wire. Ved ikke om cw gør sig i det.
    Når det er sagt, hvis du overvejer en surround receiver, så vil jeg klart anbefale dig en nad. De beskæftiger sig først og fremmest om musik delen. Og det kan altså høres.
    Jeg har efterhånden haft en del surround receivere, men ingen har ku spille stereo musik som min nad t757.
    Jeg har en ekstra der er til salg herinde også

• #7   30. sep 2015 jeg vil siger at de forstærker somme michael s har til sælges er en god star på et god anlæg og passe god til de stor CERWIN-VEGA .
    ps en sidste tinge prutt om prise om han vil gå ned i prise mvh per

• #8   30. sep 2015 Jeg syntes jo ikke engang "det er en god start":). For mig er det lidt enden;). Det vil sige budget mæssigt. 8000kr kostede den fra ny og er identisk med T758, pånær lidt energi besparelses mode:).

3000kr kan jeg lade den gå til. Den har som sagt pre out, så der kan kobles effekt forstærker på hvis man savner energi.
    Det fede her ved Nad, er at du får lidt af det bedste fra begge verdener. Super stereo og mulighed for surround, hvis det ønskes.

Kommentér på:
Ny forstærker, men hvilken?

Annonce