{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Dac tilslutning {{forumTopicSubject}}

Hej hvis nu jeg har en Denon 4520 jeg høre cd på min Blu-ray afspiller over Blu-ray på udgangen hdmi fra afspiller til receiver, og jeg har optisk kabel fra tv til tv-audio på receiver, hvordan gør jeg det så Best muligt ,, jeg køre med aktiv delefilter det er sat på min front preout på min Denon 4520 skal jeg så sætte out på dacen direkte på min indgang på delefilteret, altså jeg tager alle signaler fra tv, og cd, osv ned i Dac og der fra hen til delefilter..syntes det er lidt indviklet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dac tilslutning
  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 257
    #1   17. dec 2015 Jeg er ikke sikker på at jeg helt forstår det, men det lyder lidt underligt at du vil koble en dac på en pre-out på din 4520, så er det vel et analogt signal den får ind, og ikke digitalt?
    En anden ting er, hvorfor vil du koble en ekstern dac på systemet? din 4520 har jo en indbygget.

• #2   17. dec 2015 Okay troede enlig en ekstern DAC var bedre end den der var men jeg ved heller ik helt hvordan det fungere med sådan en DAC

• Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 257
    #3   17. dec 2015 Der kan være forskelle på dac's, men når et signal har været igennem din 4520 så har dens indbyggede dac allerede behandlet signalet, og du vil ikke få noget ud af at indkoble endnu en dac. Hvis det skal give mening skal du bypasse 4520'ernes indbyggede dac ved at forbinde den eksterne dac til en analog indgang på din 4520. Dette kræver så at 4520'eren har en "direct" funktion som leder signalet uden om den indbyggede dac, så den kun fungerer som forstærker, og det ved jeg ikke om den kan.

• #4   17. dec 2015 Okay mange tak Lars nej tror jeg ik den har står ik noget bag på den, har også lige købt en lidt bedre cd afspiller som koster 12000 fra ny og havde hørt der også er en form for Dac i sådan en satan hehe. Der er jo også et hav af muligheder for indstilling i det delfilter jeg har fået købt, så bliver nok ik nødvendigt med mere her til at starte med. Men mange tak for din tid og hjælp er altid rart med en lille skriver med nogen her inde.

Kommentér på:
Dac tilslutning

Annonce