{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sub
  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #1   16. jan 2016 Beolab 2 og 19 er helt sikkert et godt supplement til Penta. Beolab 11 kan knapt nok hjælpe de mindste højttalere på vej, så undgå den.

• #2   16. jan 2016 vil også helst ha b&o men kan den give en masse bass?

• Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #3   16. jan 2016 Ja der er masser af power i dem, de skal bare indstilles korrekt smiley

• #4   16. jan 2016 tak kan den kobles til mit setup og hva koster den ca

• #5   16. jan 2016 Man kunne jo få noget mere bas med en sub men kender ik noget til b&o men der er jo mange andre hvis de altså kan bruges på dit anlæg svs har lavet gode subwoofer ved jeg og b&w hvor meget vil du da bruge på at få bedre bas måske nogen andre HT kunne gøre det

• #6   16. jan 2016 Det burde ikke være noget problem. beocenter 2300 har vel 2 powerlink? Der bruges jo kun den ene til penta´erne. en subwoofer skal sættes til på samme måde. Du også bare købe et adapterkabel, hvis du beslutter dig for at have en eller 2 ikke b&o subwoofere. Jeg havde et beocenter 9300 engang, jeg mente ikke dens egen forstærker var helt nok. Så jeg brugte den ene powerlink til en effektforstærker, det virkede helt fint smiley

• #7   16. jan 2016 Men når sådan nogle penta´er spiller højt. Så lægger man ikke rigtig mærke til, at bassen i dem ikke går så dybt. Havde selv et sæt beovox penta, med en kraftig effektbamse til. Der manglede bassen faktisk kun, når man spillede ved lav volume.

• #8   17. jan 2016 Jeg er rigtig glad for min Beolab 2 sub. Dog kan den være lidt svær at indstille uden et b&o tv. For her har du en virkelig advanceret og nørdet masse indstillingsmuligheder. Til musik vil jeg tro Beolab 19 subben er mere præcis end Beolab 2 som godt kan blive for dominerende uden et tv.... Men den spiller så fedt i mit setup nu med beovision 11

Vedrørende tilslutning kan du tilslutte Beolab 2 via powerlink i beocenter 2300. Derefter kan du tilslutte begge Penta i beolab2 da subben har to powerlink udgange...

• #9   17. feb 2016 hej har købt et sæt penta mark 2 så har 4 skt nu hvordan ville det kunne tilkobles har også overvejet en aktiv cerwin Vega subwoffer men kan den kobles til mit setup

• #10   17. feb 2016 Hvis du vælger en Beolab 2 sub som den jeg har i mit setup kan du tilslutte subben til dit beocenter og begge Penta kan så tilsluttes i Beolab 2

• #11   18. feb 2016 hva med cerwin Vega

• #12   18. feb 2016 Beolab 2 er en lækker sub som næsten forsvinder i lydbilledet. Den er perfekt integreret og man bemærker den næsten ikke men når først den ikke spiller med mangler den.... Den har en utrolig fed lyd

Den leverer selvfølgelig ikke et lydtryk som cerwin Vega. Men det passer jo heller ikke til Beolab Penta. Jeg er ikke i tvivl om mit valg. Men vil du ha bulder og brag så skift anlæg og højtalere til cerwin Vega. Det er sjovt nok med lydtryk men musikken lyder bare bedre på B&O hvor alt er i harmoni

Kommentér på:
sub

Annonce