{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

PC til forstærker. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg bruger tit min pc til at spille musik fra. Den er overført via et kabel til forstærkeren.

Kvaliteten af lyd er dog ikke så fed.
Jeg ville høre om man kan få et eller anden form for medie-center der kan modtage Mp3, cd, DVD, radio, Hukommelseskort, gerne med USB osv.

Jeg kender jo pc udgaverne, men vil helst ikke ud i det. Findes der andet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PC til forstærker.
  • #1   7. jan 2008 sæt et ordentlig lydkort i din pc, og så brug lige lidt penge på et ordentlig kabel

• #2   7. jan 2008 men mp3 lyder altså ikke så godt som originale skiver, tænk så også hvor meget andet du får for de 6-10000 i din pc, 90-95% af pengene er jo brugt på grafikkort hdd processor og ram

så kan du regne ud vad der er tilbage at lave lyd med

• #3   7. jan 2008 Det er desværre en bærbar, så det er vist ikke lige sådan til... - så vidt jeg har forstået.

• #4   7. jan 2008 så kan du købe et lydkort der sluttes til USB, og så kører du den derfra, men især med bærbare, er mulighederne for udvidelse begrænsede, og i bærbare er der jo slet ikke brug ret mange penge på lydkortet

• #5   7. jan 2008 Jeg takker for Jeres svar. Det var helt sikkert noget jeg kunne bruge.

Jeg havde bare fået det sat fast i hovedet at usb lydkort ikke er en speciel god løsning, men det lyder da til at være en rigtig god ide.

Tak for præcise svar, og god dag til Jer..

• #6   7. jan 2008 Media center.. jeg har sådan set lige købt et.. først et samsung men var ikke helt så glad for det så nu har jeg fået et sony... når jeg kommer hjem skal jeg nok tage nogle billeder af det.. og jeg tror også nok min play station 3 og kan modtage over trådløst net men er ikke sikker..

Kommentér på:
PC til forstærker.

Annonce