{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Martin S
Martin S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Opsætning af anlæg i hjemmebar. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg er den glade indehaver af en lille bar hjemme i privaten.
Dog har jeg et problem med opsætningen af min forstærker som består af en Harman Kardon Avr 5000, og en række højtalere af forholdsvis lav kvalitet.

Mit spørgsmål består i sin enkelthed præcis hvordan jeg skal smide ledningerne i forstærkeren så jeg kan slutte et AUX kabel til.
Indtil videre kan jeg kun få lyd ud igennem (6 Channel Direct)
Og er det en god ide at koble en effektforstærker på ?

Ved godt at det muligvis er et rimeligt Basic spørgsmål, men jeg er på bar bund.
På forhånd tak.
Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opsætning af anlæg i hjemmebar.
  • #1   10. jun 2016 hej hvis det var mig vil jeg gå efter nogle god højtalere og måske vente med effektforstærker ,men ellers en god ider med effektforstærker smiley

• Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jun 2015

#2   10. jun 2016 Problemet er at der nok er sluttet mellem 6-8 små højtalere til. hvis jeg skal slutte AUX til er så igennem 6 Channel Direct?

• #3   10. jun 2016 6 channel direkt er beregnet til dvd afspiller uden indbygget digital dekoder, til surround sound. Men hvis de andre indgange ikke virker, så må der jo være noget galt et sted. Men den har nok ikke godt af, at køre med så mange højtalere. Den er jo kun beregnet til at køre stereo med 2 højtalere.
    Jeg ville klart vælge 2 lidt bedre højtalere, frem for mange af elendig kvalitet.
    Jeg havde nok bare valgt cd eller tape eller vid indgang, hvis der bare skal tilsluttes en pc, mobil eller lignende.

• Jacob R
    Jacob R Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Svar: 15
    #4   12. jun 2016 hvis du ikke skal spille torden højt så sæt 3 højtaler i serie på h og 3 på v kanal

• Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jun 2015

#5   13. jun 2016 Tak for hjælpen. Jeg prøver med 2-3 højtalere i stedet smiley

Kommentér på:
Opsætning af anlæg i hjemmebar.

Annonce