{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.225 visninger | Oprettet:

Kristoffer B
Kristoffer B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Er det en god ide? B&W M1 {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Kæresten er flyttet ind og de store højttalere ud. Så skal der nogle andre til og har været i Hifiklubben og lytte lidt. Faldt over et sæt B&W M1. Synes de spiller rigtig fedt. Nogen der har erfaringer med disse?? godt skidt eller hvad. Synes det virker som en god højttaler og til en meget fornuftig pris. 1499kr pr styk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det en god ide? B&W M1
  • #1   6. apr 2008 hvad højttalere har du da nu?

• #2   6. apr 2008 synes lige umiddelbart ikke det ville være noget jeg gad eje, heller ikke for 500 kr

måske lige for at have dem i badet

• #3   6. apr 2008 Har nogle gamle jamo power 500. Gammelt skidt.
    Jeg vil have nogle der ikke fylder meget og kan gemmes væk og det kan de her. De jo ikke større end et mælkekarton og blir de så sat sammen med fx en B&W ASW608 så spiller det faktisk rigtig pænt sys jeg. Gider ikke sådan nogle kæmpe klodser for min stue er ikke ret stor.

• #4   6. apr 2008 hvad så med at få nogle smallere højttalere

fx nogle system audio, og evt brugte

• #5   6. apr 2008 http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=76857
    http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=76850
    http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=76600
    nogle af dem havde jeg sgu valgt i stedet, desuden er der et af de sæt der kunne inkludere en sub

• #6   6. apr 2008 Hvorfor vælge dem i stedet for??

• #7   6. apr 2008 de fåes ikke mindre som gulvhøjttalere, de er forholdsvis pæne OG så lyder de betydligt bedre end de der skod B&W du har kig på der

og så lige en sidste ting, har din kæreste ikke en hobby selv?

• #8   6. apr 2008 Hva der galt med B&W? er det fordi de fås i hifiklubben eller hva? Jeg vil lave noget lidt i samme genre som fx bose lifestyle bare med en bedre lyd. Jeg synes personligt lyden i de B&W er meget meget bedre end bose selv kan lave. Men det er bare min mening. Kan ikke se hvorfor det skal være stort det hele. Har nog at bruge den plads jeg nu har til.

• #9   6. apr 2008 sagde jeg noget om hifiklubben?

øhh tror jeg ikke lige

hvorfor læser du ikke hvad jeg skriver??

de der systemaudio er jo heller ikke ret store, jeg synes måske du skulle tage et kig på dem, OG tage kæresten med

er godt klar over hvad plads højttalere tager, bor selv i en 1 værelses lejlighed, men vil så sige de der S.A er nogle af de mest placeringvenlige højttalere der findes idet de er SÅ små, MEN lyden stadig stor

• #10   6. apr 2008 som sagt prøv at lytte rundt og køb det hvad du syntes lyder godt for det er din smag ,,, men prøv at lytte til lidt forskelligt

• #11   7. apr 2008 kristoffer det var da en underlig feedback til manden der har brugt tid på at hjælpe....men jeg snakker af erfaring de system audio ser skidegodt ud i en stue(damen er da tilfreds...en kæmpe sejr)og så spiller de røven ud på de b&w kasser du nævner(lige den model du nævner ellers er det jo en smagssag)

• #12   7. apr 2008 Hel ærligt. Jeg spørger hvad der er galt med B&W. Eneste jeg får tilbage er at de andre bare er bedre. Jeg forklare hvordan stilen jeg vil have er og skinder vel igennem at jeg ikke vil have noget der skal stå på gulvet og i den stil. Det jeg får tilbage er efter hvad jeg kan se på billeder noget der står på gulvet så ved ikke lige hvem det er der går forbi hinanden her. Synes jeg har været meget klar med hvad jeg siger. Men ting er en smagssag og vil gerne vide hvorfor dem der er bedre??

• #13   7. apr 2008 Håååuh .. Har bare løst til at smadre pisset man. Hvad er det for noget snak!

• #14   7. apr 2008 er du dum eller hvad???? jeg har sgu da skrevet 2 gange hvorfor de S.A er bedre???

der er intet galt med B&W, dog bare er den model du har kig på der ikke ret go........

du spurgte OG du fik svar

så lær da lige at håndtere at du ikke altid vil møde folk der snakker dig efter munden

men min hjlæp skal du ikke regne med at få længere i hvert fald

• #15   8. apr 2008 Folk behøver ikke snakke folk efter munden og er ikke det jeg søger. Jeg spørger efter noget men får ikke et klart svar. Får bare at vide at et andet produkt er bedre. Hvorfor er de det spørger jeg så? de spiller bare bedre. hmm det er et meget flydende svar men okay hvis det er det bedste jeg kan få så okay. Jeg forventede nok noget hen i retningen af hvordan lyden er i forhold. Jeg leder efter en lille højttaler med en fin lyd i. Jeg har høret et sæt M1 og synes de spiller fint. Der er helt sikkert noget derude der er bedre. Så stoler jeg på mine øre i stedet for. Det er åbenbart ikke her man kan få et ordentlig svar. Det er meget muligt at de S.A er bedre det vil jeg da ikke afvise. Men fair nok man skal kaldes dum. Men har det sådan at ham der kalder en anden dum i virkeligheden selv har problemet.

• #16   8. apr 2008 Kristoffer B:

de andre vil bare prøve at hjælpe og fnde noget bedre...men i sidste ende er det dig der skal leve med det du køber ... følg efter din smag som jeg skrev i en anden besked i denne tråd tag rund og lyt til idt forskelligt

• #17   8. apr 2008 Jeg er også meget glad for at få hjælp. Intet problem der men jeg synes bare det er lidt træls at når jeg melder ud af jeg søger noget småt der kan gemmes væk og hænges op får jeg noget der skal stå på gulvet. Men de er sikkert bedre dem der er blevet linket til. Men jeg vil have småt. smiley Men har jo fået svar på spørgsmålet og folk sys de sucks men nu må vi se. Kan være jeg finder løsningen for mig.

Men undskylder overfor dem der føler sig truffet, kan jeg ikke gøre noget ved.

• #18   8. apr 2008 Kristoffer B:
    forstår godt du vil havesmå højtalle og de andre kommer med gulv højtaller men de fylder mådke ikke sådanne .. men tag rundt og kig evt andre steder end hifiklbben og lyt dig frem det er dig der skal være tilfreds jo ... og kæresten hehe godt min ikke klager hun er også glade for dem jeg har nu .. men tag rundt og lyt fin det du syntes passer dig og så bliver du glad

• #19   17. aug 2012 Helt klart m1
    De køre på tdc net, dækningen er fin selv i udkandtsdanmark

Vh Tommy

• #20   17. aug 2012 Hvis du kan finde et B&W dm 620 f.eks de er ret små gulvhøjtalere og lyder osse ret godt. og koster heller ikke mange penge efterhånden.
    Kunne være et forslag hvis det er b&w du vil have.

• #21   17. aug 2012 dennis, prøv lige at kigge på datoen for oprettelse det er over 4 år siden

tror sgu ikke det er så aktuelt længere

Brugeren sidst Online 7. maj 2008 kl. 12:26

• #22   17. aug 2012 shit det havde jeg ik lige set:) så bare tommy h havde skrevet her idag. Så tænkte ikke nærmere over det:)

Folk burde slette deres tråde når de ikke skal bruges til mere.

• #23   17. aug 2012 Hehe smiley

Kommentér på:
Er det en god ide? B&W M1

Annonce