{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

ang. ny valg af mobil.. {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg står og tænker lidt på og købe en ny mobil, har selv kigget lidt på en Nokia n85 og en iphone . er det noget der virker? i må meget gerne kommer med nogle andre mobiler i mener ville være bedre smiley den skal ikke bruges til noget bestemt, den skal bare bruges til lidt af det hele..

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. ny valg af mobil..
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 117
    #1   12. mar 2009 Jeg har et par kammerater der har en iphone og sku jeg vælge ville det ihvertfal ikke være den valget faldt på...
    Selvfølgelig kan de ha været uheldige men deres har tendens til tit at sku til rep fordi den "fryser" eller har andre fejl..

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 117
    #4   12. mar 2009 Jeg er os mest til sony ericsson meen ja det er jo en smags sag smiley

• #5   12. mar 2009 Nokia N85 er ganske fin, har selv lige købt en. så kan man bruge sine egne hovedtelefoner til musik, mange andre telefoner kan man kun bruge de dårlige medfølgende in-ear dimser..

• #7   12. mar 2009 Jeg er så i modsætning til mange her, meget glad for min iphone. Den kan sgu det hele syntes jeg. Og der kommer her i marts et telia godkendt program til afsendelse og modtagelse af mms smiley Har aldrig rigtig fortrudt mit valg. Man skal vænne sig til tastaturet, men når den barriere er klaret, så er min opfattelse at de fleste bliver rigtig glad for den smiley

Kan klart anbefales herfra

• Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #8   13. mar 2009 hallo der er noget HTC har misforstået ! :

3.8-inch wide, WVGA (480 X 800 pixel) display offering a cinema experience on the go.

hvordan kan man få biografoplevelser på en lille telefon? =)
    nå. jeg ville nok holde mig til en ganske alm sony ericson. de plejer at leve længe, og klare deres arbejde udmærket.

Kommentér på:
ang. ny valg af mobil..

Annonce