{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Hjælp til B&O fladskærm.. {{forumTopicSubject}}

Jeg går og tænker på at købe en B&O fladskærm men ved ik hvafor en model jeg ska ha...

det ska være min 37"
ska ha PIP
min 2 scart indgange
og det ska ku tilsluttes en exterm forstærker

er der nogle herinde der har nogle erfaringer med en B&O fladskærm???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til B&O fladskærm..
  • #1   27. maj 2009 Man for ikke meget for sine pengene, ved køb af B&O

• #2   27. maj 2009 Hva med :

HDMI indgange..??

Digital-Tunere....??

Fuld HD...??

Evt en af de Nye Samsung LED skærme = god kontrast, OG lavt EL forbrug.

• #3   27. maj 2009 Jamen der er jo sådan set kun 2 at vælge imellem.

BeoVision 8-40 der ikke er fantastisk køn, og som er B&O's "entry" model. Altså deres billige alternativ. Den koster 31.500 inkl Beo4.

Og

BeoVision 7-40 der har kontrastskærm, digital surroundsound modul, indbygget blu-ray drev og så er det nok et af de flotteste TV på markedet.
    Men også NOGET dyere. Hvis den skal være på motorstand og have matchene højttaler Beolab 7-4 koster sættet næsten 90.000,-

• #4   27. maj 2009 Yo: de 3 ting du nævner der har B&O i alle deres nye skærme. Ud over 100Hz, der naturligvis også er med.

• #5   27. maj 2009 Bjarke G

Ja......self.......tænker mere på antal udgange og type tunere....

Og ja 100Hz er KLART en god ting

• #6   27. maj 2009 samsung er oz et fedt tv... dem ka jeg godt li...

• #7   27. maj 2009 Hvad skal du bruge udgange til??

Vedr. tuner, så kan du få til BV7-40 det som hedder DVB-HD modul, som har både T/C digital tuner med mpeg 2 og 4, hvor denne tuner er standart i BV8-40". Plus der er kan sætte CA modul i begge fjernsyn, når de har DVB-HD tuner.

• #8   27. maj 2009 Jeg ville nok kigge lidt nærmer på BV8-40", den laver et kanont godt billed både på analog og digital siden.

• #9   27. maj 2009 ville selv vælge en beovision 7 med hele pivtøjet sys det er det absolut fedeste TV der er lavet.... og så med beolab 7-2 som er den verdens kræftigste højtaller udviklet til et TV så spiller det altså suverænt.....

men ellers tag et beovision 8 så er lidt et slagtilbud fra B&O og stadig et super lækkert TV

• #10   27. maj 2009 Puha... Du har lige pustet godt og grundigt til ilden!!

De fleste herinde syntes at B&O er noget crap, alt for dyrt, wanna be TV og MEGET andet!
    Enten er man til B&O, eller også er man ikke. For ja, der findes bedre og billigere skærme end B&O.
    MEN.... Jeg ville personligt ALDRIG vælge andet end B&O.

Du burde tage et godt og grundigt kig på det nye Beovision 8 - 40 ".
    Den er endelig kommet og i en størrelse, hvor designet i dén grad følger med. Og til en ganske fornuftig pris. Samtidig står billedet super godt på det. Går selv og overvejer den til mit soveværelsee.

Held og lykke.. og du bliver ikke skuffet med et B&O TV smiley

Kommentér på:
Hjælp til B&O fladskærm..

Annonce