så vendte lykken for mig {{forumTopicSubject}}
det startet i
Januar hvor jeg blev fyret pga nedgang i arbejdes opgaver, i
Februar fandt vi ud af konen var gravid ( shit endnu flere udgifter).
Marts bliver nød til at lave en luksus fælde på os selv så efter økonomien er lagt fuldstændigt om og alt betalt er der 56,- tilbage resten af den mnd.
Juni bilen bliver kaldt til syn (shit det skal bruges 4.000,-)
Juli min pc begynder at hænge lidt i det (shit så skal den også updates )
idag ringet først K.A.C og sagde at jeg kunne starte d. 1/9 lovely tænkte jeg, fuck jeg styre (eller noget). 1 time efter ringer min gamle chef og spørger om jeg ikke har lyst til at starte i min gamle stilling. grundet vores "luksus fælde" omlægning af økonomien har vi faktisk råd til at leve godt på dagpenge, og jeg har fået lov til at udskyde synet... fuck det var lige hvad man havde brug for efter spådan en periode
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 26 Svar: 161
Rart at høre der os sker gode ting for folk
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 72 Svar: 585
Så vi købte huset efter at vi begge var på dagpenge, så det kunne ikke gå helt galt.
Men puha... alle dem som har lånt hver og en krone de har tjent
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 43 Svar: 96
Oo._Jubas_.oO - ja nu er vi så heldig at vi ikke er belånt over begge øre, men var bare dumme at sige ja til en kasse kredit da danmark aldrig havde overvejet at det måske kunne vende, men nu er der styr på alt, kan godt være at der ikke er råd til alt muligt gejl, men man kan da i det mindeste sove trygt om natten
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 72 Svar: 585
Man er nød til at spare lidt på det luksusliv man har ført før, og det kan man også uden problemer.
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 5 AV-enheder: 2 Emner: 22 Svar: 87
jeg søger også arbejde det er ikke nemt og finde noget.
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 8 AV-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 667
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 43 Svar: 96
kim B - takker nej det er ikke lige frem fordi jobne hænger på træerne. men held og lykke med at finde noget...
kim B - jo takker, hun er sat til den 30 dec.
så vendte lykken for mig