{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Holger W
Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482

Kære Hifigalleri brugere {{forumTopicSubject}}

Kære HG brugere...

På HifiGalleri.dk er der et antal hjælpe-administratorer, som du kan kontakte for at få hjælp.
Hjælpe-administratorer er Hifi-enhed-entusiaster fra HifiGalleri.dk, som hjælper med sidens drift samt kontakten til brugerne. Hvis du har problemer eller spørgsmål til nogle af de ting, du ser eller oplever på HifiGalleri.dk, kan du derfor med fordel skrive til en hjælpe-administrator. Det kan f.eks. være vedrørende:
• Dårlig opførsel
• Fjernelse af uønsket indhold
• Slettelse af brugere, som ikke overholder regler og retningslinjer

Hjælpe-administratorer har dog ingen mulighed for at hjælpe brugerne med info og support til oprettelse og aktivering af profiler. Ved spørgsmål vedr. dette må der rettes henvendelse til administrator via kontaktformularen øverst på siden.

Du kan kontakte en hjælpe-administrator via linket ’Hjælpe-admins’ øverst på siden. Her kan du skrive beskeder til de enkelte hjælpe-administratorer. Undlad venligst at skrive beskeder under Hjælpe-administratorernes Hifi-enheder da disse forbeholdes almindelig Hifi-enhedsnak.

HifiGalleri.dk, administrator eller hjælpe-administratorer kan på ingen måde kræves til ansvar for slettet materiale. Endvidere kan beslutninger foretaget af HifiGalleri.dk, herunder administrator og hjælpe-administratorer ikke ankes.
Du opfordres derfor til at gøre dig nøje bekendt med HifiGalleri.dk’s retningslinjer samt overholde disse.
BEMÆRK misbrug af denne tjeneste medfører advarelse og hvis gentagelse sletning af profil...

Med hensyn til hvornår hjælpe-administratorer er hjælpe-administratorer eller alm. Brugere, vil hjælpe-administratorer skrive et specielt signatur når de besvare et indlæg eller andet, på Hifigalleri.dk.
Signaturen:

Med Venlig Hilsen
Fx Holger
HifiGalleri.dk | Moderator

Hvis du har spørgsmål omkring Hifigalleri kan du kontakte en hjælpe-administrator via linket ’Hjælpe-admins’ øverst på siden,

Med Venlig Hilsen
Jack B, Jakob S, Jepser M og Holger W
HifiGalleri.dk | Moderator

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kære Hifigalleri brugere
  • #1   29. mar 2006 Okey flot... og det vil sige "hjælpe-administratorer" har fri tøjler, så længe de ikke skriver under: Med Venlig Hilsen
    Fx Holger
    HifiGalleri.dk | Moderator ?!

Det hænger jo ikke rigtig sammen... i mine øjne skal en hjælpe-administratorer holde sig på måtten 110% lige meget hvad fanden han skriver under som... om det er Hugo eller HifiGalleri.dk | Moderator.

hjælpe-administratorer er lige klassen over alm. bruger... de skal lige være lidt beder hele tiden, lige som for at vise hvordan man skal opfør sig... og det vil sige ikke hakke ned på andre, smarte bemærkninger osv... for vis, hvor går gransen så for alm. bruger... det kunne jeg forstille mig der kunne kommer nogen stor konflikter ud af... vis ikke...

hjælpe-administratorer er i 10-15% strammer tøjler end andre alm. bruger...

ellers tror jeg der hurtige vil kunne kommer problemer ud af det...
    så vil det virke som om det er hjælpe-administratorer der styr det hele her inde... de kan godt kan sige lort og smarte bemærkninger til andre... men modsat blir der bare hakket ned.

Jeg står inde for strame regler... en gang ved siden af og ud... ingen misforståelser med hensyn til hjælpe-administratorer!

The MBG

• #2   29. mar 2006 Bort set fra det, skulle den her tråd ikke være inde under Off Topic emner... syntes ikke rigtig det har så meget med selve HiFi snakken af gøre....

The MBG

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #3   29. mar 2006 The MGB..

pointen med dette indlæg var ikke at gøre sådan at vi bare kan sige hvad vi vil. pointen var at i ikke skulle opfatte alt det vi siger som administation, men også som alm. brugere. Selvfølgelig skal vi også være mere "stramme" hvad angår reglerne her inde..

men grunden til vores signatur, er fordi så folk ved hvornår der er "direkte besked fra oven", hvis du forstår hvad jeg mener helt præcist :S
    men selvfølgelig skal vi også opføre os ordenligt, når vi alm. bruger på Hifigalleri.dk..

håber du bære over med det, og hvis du har enkle spørgsmål, eller rettelser eller andet, der vedrøre hjælpe-admins, må du meget gerne kontakte mig, under hjælpe adminds, øverst på siden, og så vil jeg svare så hurtigt som muligt..

Med Venlig Hilsen
    Holger

• #4   29. mar 2006 Helt okey...

The MBG

Kommentér på:
Kære Hifigalleri brugere

Annonce