1.648 visninger
|
Oprettet:
Bedste mp3-afspiller? {{forumTopicSubject}}
Hej hifigalleri.
Jeg skal snart på en tur til Spanien i bus og der kunne jeg godt tænke mig at have noget underholdning med.
Jeg vil nok foretrække at man se AVI-filer på den da jeg har en del film i det format.
Batteritiden er naturligvis også meget vigtig
Budgette ligger på omkring de 1.000 kr.
Hvad vil i foreslå?
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.569
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Ellers ser den nye Zune HD også ret fræk ud, og den høster en masse god omtale rundt omkring... Men kender af gode grunde ikke lyden i den?
Men ellers så ville jeg nok kigge efter en afspiller der understøtter USB Mass Storage Device standarden, hvilket vil spare en masse daglige frustrationer, og kompatibilitets problemer! Men det afskriver dog både iPod og Walkmann, da de benytter deres egen tredjeparts crapware.
feb 2009
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 108
Ville bare lige sige det
jun 2006
Mig bekendt så kræver det stadig tredjeparts software....
Hvis nu alle kunne blive enige om at følge standarderne, så ville det hele være meget nemmere, men der findes jo nogle arogante, højrøvede firmaer der ude, som vil se deres logo på alt ting (også selvom det ikke er nødvendigt)...
feb 2009
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 108
Det letteste er klart tredjeparts-software, men der er et alternativ
Man kan åbne en ipod uden brug af itunes, ved at ændre lidt i windows mappeindstillinger - Selvom dette kan være besværligt for nogen
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 39 Svar: 418
dec 2005
Følger: 1 Svar: 3
jul 2009
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 29 Svar: 105
Men det virker lidt som om batteritiden er et minus
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 24 AV-enheder: 3 Emner: 123 Svar: 1.042
Det smarte ved Ipod touch er netop også du kan spille på den, se film, tegne, gå på nettet (hvis der er wifi i nærheden), se vejret,mail,kalender,lommeregner osv.
Men Zen X-fi er også en utrolig god mp3 afspiller.
jun 2006
Hvis det er slået fra, så er den ret grov og upræcis.... Så er Meizu M6, som sagt, en hel del bedre!
Men selvfølgelig, man kan også sagtens bruge den med Crystalizeren slået til, men det afsløre bare lidt af teknikken, når den er så "mindre god" når den er slået fra
Men med hensyn til batteri, så klare Zen X-fi med Crystalizeren på maks, da en ganske lang spille tid... Vil da bestemt mene at det er et godt stykke over 24 timer?
jul 2009
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 29 Svar: 105
Den nye Ipod Touch ser nu også ret lækker ud, men har den ikk lidt en svaghed med at den kun kan afspille MPEG4 videoformater?
Eller er det nemt nok at konvertere filer til det format?
Er det nemt nok at gøre så man ikk absolut skal bruge Itunes?
Hvis man skal stille de afspillere over for hinanden, hvilken vil i så foretrække? gerne med begrundelse
(Og helst ikk nogen der siger Ipod, bare fordi de er Apple fans, tak)
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 24 AV-enheder: 3 Emner: 123 Svar: 1.042
Først vil jeg lige sige, jeg ikke er Apple fan, for jeg elsker mere windows end Apple, men anbefaler Ipod da man kan mest på den, så den er god til ferie.
Det er i mine øjne ikke særlig svært at konvertere de formater om, eller hente mpg4 film. Jeg bruger rapidshare der er der masser, ellers hente en converter fra avi til mpg4 feks.
Ipod uden itunes: http://lifehacker.com/software/ipod/hack-attack-add-music-and-movies-to-your-ipod-from-any-computer-without-itunes-237986.php
Bedste mp3-afspiller?