{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

kristian N
kristian N
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 34

hjælp til sange på computer/redigere {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med mange af mine sange på min bærbar at i slutningen på rigtig mange sange, når selve sangen er færdig, er der 5-10 sek hvor der ingen musik er. så når jeg har en afspilningsliste der kører så bliver der helt stille i nogle sekunder i mellem sangene.
og jeg har endda sat overlapningen op på 10sek i media player.
så nu sidder jeg og finder filen, hiver den ind i Acoustica MP3 Audio Mixer og skærer slutning af og så gemmer den som en ny fil. men det er kun lige på en lille afspilningsliste jeg har gjort det da det tager lang tid.

er der anden nemmere måde at gøre det på?
evt. et andet afspillerprogram der får numrene til at overlab hinanden?

2 : og er der et program der også kan redigere i andre filer end mp3 filer da Acoustica MP3 Audio Mixer kun kan redigere dem.

3 : er der et program man kan sætte til at søge alt sin musik igennem på computeren og så sletter den dem man har 2 gange ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til sange på computer/redigere
  • #1   26. nov 2009 de andre kan jeg ikke men

3: ja det findes der ... og lad vær !
    jeg gjorde det fordi jeg var lidt doven, og jeg har efterhånden fået købt mig en del musik, remixes osv. rigtig mange af mine remixes er røget ud fordi programmet analyset den og valgte at de var ens!

• Andreas M
    Andreas M Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 108
    #2   26. nov 2009 2: Virtual DJ Platinium kan redigere langt de fleste fil-typer

3: Jeg har med stor succes brugt Itunes til at fjerne mine gengangere smiley

• kristian N
    kristian N Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 34
    #3   27. nov 2009 Andreas M det med itunes er det bare lige som i media player hvor der er et bibliotek og så har du selv slettet dem der er 2 af eller hvad?

• Andreas M
    Andreas M Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 108
    #4   27. nov 2009 Du kan gå ind under filer og finde "vis dublikanter" - så kommer der en liste med alle dublikanter - og derfra skulle du gerne kunne slette dem smiley

Kommentér på:
hjælp til sange på computer/redigere

Annonce