forsikringshjælp ved tyveri {{forumTopicSubject}}
ja vi havde ubudne gæster i julemåneden. de har haft god tid og det kan vi så efterfølgnde også se da stort set alt er væk. nu sidder vi så efterfølgende og har haft bsøg af forsikringen. problemet er så følgende..
vi flyttede i nyt hus for godt et år siden, derfor er alt hvad der hedder embalage osv smidt ud. dernæst kan vi ikke finde div kvitteringer mere da vi som så mange andre havde dem i et ringbind, med kvitteringer påskrevet på ryggen, som er væk i forbindelse med tyveriet.. dem har de taget med sig. ganske smart fundet på da de jo så sikkert kan sælge alle vores ting som ærlige varere.
bare ikke så smart for os da vi står med et stort problem med at bevise hvad vi havde. billeder havde vi masser af.. på vores PC som også er væk så det dur heller ikke. dog havde vi lavet backup med div billeder hos mine forældre. næste problem er så at de er blevet skilt og de fleste billederne er væk. dog har vi fundet lidt billeder hos venner og familie men langt fra af alle ting, da det er billeder fra fester osv.
forsikringen er noget på bagben og vil ikke dække ret meget.. hvad kan vi gøre?
de vil bla give os 10000 for 600 dvd film, 3000 ialt for en wii,xbox360, og ps3, alle mine tara labs kabler er klippet og dur ikke mere. der vil de kun gi 1000 kr til højtalerkabel og div hdmi kabler.
apr 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
hvad med ordre fra internettet nogle faktura må da være gemt på din/jeres email hvis i altså har handlet på internet.
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.327
men jeg vil så til fremtidig yderlig sikring, oprette en profil her på galleriet, hvor alt er beskrevet og dokumenteret med billeder, for det kan de bruge til dokumentation på hvad du har i boligen
men husk at alt du har købt online, det kan du jo genkalde via en konto du evt havde det pågældende sted
hifiklubben vil muligvis også være behjælpelig med at finde noget dokumentation på hvad der er købt hos dem
HVIS IKKE DE VIL DET........ så lad være med at købe hos dem igen
men lykke til, forsikringen kan være en satans kælling
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 26 AV-enheder: 3 Emner: 27 Svar: 942
de kabler de kan se som er ødelagt det, må du jo så bede forsikringen købe nogle i samme stand.
og 3000 for en xbox og ps3 og wii, de må have for noget galt i halsen.
hvem har du lige som forsikring, da mine forældre havde indbrud havde de slet ikke disse problemer.
nov 2006
feb 2006
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
Alle i min familie og alle vores venner har da også sagt at forsikringen bare kan spørge dem ang hvad vi havde af ting.
nov 2006
nov 2006
alle de kabler de har klippet, jamen dem skal de jo dække, enten via en brugtpris, så du kan anskaffe dig en ny, eller også har de en pris, og så falder de % vis hver år
feb 2006
nov 2006
men JEG kan desværre ikke hjælpe dig yderligere end jeg har nu
håber det falder nogenlunde på plads
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 5 AV-enheder: 2 Emner: 6 Svar: 353
nov 2006
det er derfor man skal nyprisforsikre sig
det kan man i flere forsikringsselskaber, er du så uheldig at få uindbudte gæster, jamen så på al indbo intil det 10'ende år, der får du fuld pris
nov 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
Så spar ikke ved forsikring....
feb 2006
nov 2006
eneste gang de har stillet spørgsmål, var dagen efter jeg havde fået cykel sidste sommer, hvor jeg så ringede og fortalte dem jeg var styrtet og skulle have ny hjelm og tøj, for alt i alt 4500kr
forsikringshjælp ved tyveri