{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.221 visninger | Oprettet:

Ps3 60gb hvorfor så dyr? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor koster en 60gb PS3 - 3500brugt uden udstyr, ??

Ja den kan spille Ps2 spil, men en ps2 med 10 spil koster ikk mere end 400kr,

Jeg har en 320gb PS3, den er jo stortset værdiløs selvom jeg har både spil og microfoner, og fjb, ... og min Spiller både Ps1 og Ps3 spil,.

Så på landssigt, så kan en PS2 uden spil koste godt over 1000kr,

nogen som kender nogen som vil gi 1000kr for min Ps2 uden spil?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ps3 60gb hvorfor så dyr?
  • #1   1. mar 2010 60gb er dyr, netop på grund af at den er bagudkompatibel...derfor

• #3   1. mar 2010 Ja den kan spille ps2 spil, .. og hvis det er en funktion der koster kassen? Ja så er der noget helt galt,

• #4   1. mar 2010 Få boksen? Taget i betragtning af at da den var billigst kostede den 4999,- så ved jeg ikke om jeg vil kalde 3500,- for boksen 8)

• #6   1. mar 2010 blandt nørder anses ps3 60gb. modellen for at være den bedste. Da den er lavet med en anden processor, som skulle være noget mere stabil.
    Personligt var jeg selv nede i Gamestop, og få byttet min 60gb. model til slim modellen da den kom frem. Der stod ekpedienden helt uforstående og rystede på hoved af mig. Han synes også det var helt henne hampen at bytte den væk.
    Jeg fik iøvrigt også en skideballe af en af mine gaming kammerater.

• #7   1. mar 2010 PS3 60gb er lavet med samme CPu som XBOX 360, I starten var den rigtig fin, og den nye model med Cel CPu med Underkerner, var elendig, men med de nye spil 2008/9 har spil producenter formået og udnytte Sony´s nye, og de har presset alt de kan ud af den i Xbox og den første PS3, Iøvrigt blev den gamle ps3 60 gb pisse varm, lige så Xboxen, det problem løste sony ved at skifte Cpu ud med Cell teknologien, Så jeg vil da mene at de nye modeller er langt mere stabile end den gamle af dem

• #8   1. mar 2010 Men jeg vil meget gerne sælge min Ps2 uden spil for 1000kr, det er billigt, når man ser hva funktionen koster i en Ps3, Spil kan medfølge mod mer pris,

• #9   1. mar 2010 Jamen hvis du gerne vil sælge din ps2, synes jeg du skal oprette en annonce i marked.
    1000kr. er måske i overkantet. sidst jeg var i gamestop ville de have 800kr. for den.
    Og hvis du synes PS3 60gb. er for dyr, så ignorer "overpris" anoncerne!!

• #10   1. mar 2010 Kan gætte at det er min annonce der bliver hentydet til smiley

Da jeg købte min i efteråret 07 gav jeg ca 5500kr for den inkl forsikringen. Og fik en helt ny lige før sommeren 09 af forsikringen, da den gamle gav op.

Så taget i betragtning af dens alder, og kun har været brugt ca 50-60 timer så vil jeg mene at en pris på ca 3500kr er fair.

Jeg forstår dog heller ikke hvorfor den er så dyr. Men det betyder jo ikke at jeg er interesseret i at sælge den til underpris af den grund smiley
    Min pris er udfra hvad andre koster på dba, og de er enda helt sikkert ældere end min.

• #12   1. mar 2010 skal også lige kommentere at der er kortlæser og 4stk usb i 60gb modellen så vidt jeg ved, det er der nemlig ikke i alle de andre...

• #13   1. mar 2010 samtidig blir den gamle 60gb model også opgraderet til 3D spil og blu-ray afspilning præcis som de nyeste modeller så den er samtidig også fremad kompatible....

• #14   1. mar 2010 Xbox 360 3kernet IBM CPU 3.2 ghz og ATI grafik

PS3 60gb, 3kernet IBM CPU 3.2ghz og Nvidia grafik

PS3 80/40gb osv, 8kernet CPu i virkeligheden 1 kerne med 7 SPE´er / underutiner, hvor 1 er slået fra,

Sådan har jeg ihvertfald læst det,

• #15   1. mar 2010 JA jan jeg tror bestemt også at Xbox Kogte over pga af den ATI chip, Den fejl ville Sony nok ikk lave, derfor valgte de en lidt langsommere men mere stabil Chip, Dog synes jeg det er mærkeligt de bruger 2 ramtypper på grafik delen, XDR og DDR ??

• #16   1. mar 2010 Oh, Sebastian smiley den havde jeg ikke set, men jeg har også været på DBA hvor jeg har kigget, det er jo vanvittig, for en 60gb, he he, Men ja din er næsten ny, lækkert nok ellers, Men min 80/320gb spiller alle mine PS1 og PS3 uden kvaler, jeg ledte bare efter en PS2 kompatibel model for en ven, men han dropper det igen

Kommentér på:
Ps3 60gb hvorfor så dyr?

Annonce