Nogen der kender Dustin home ? {{forumTopicSubject}}
Davs. Jeg har nu kigget efter en Popcorn Hour C-200 Medie tank. og fandt den til en god pris på Dustin home.dk.. Jeg tog derefter kostant til dem via deres chat i mandags for at høre om hvornår de regnet med de var på lager igen. De sagde de regnet med de var der tirsdag da de kunne se de var bestilt. Fedt tænkte jeg så. kom på deres Chat igen tirsdag. Der sagde de at de ikke var kommet endnu. men de sikkert var der Onsdag. så jeg vender tilbage Onsdag. men stadig ingen popcorn til mig... Så sagde han at han ville undersøge hvornår de kunne være der, han kom tilbage efter ca 5min ventetid og sagde at han kunne se der var 3 på vej hjem og de efter hvad han kunne se på deres computer lande på deres shop idag torsdag. Men de 2 af dem var forud bestilt. så der var kun en tilbage... Jeg skyndte mig at ligge billet ind på den sidste ved at vælge betaling med det samme på deres shop.. idag fik jeg så mail fra dem YES Sådan. meeeen NEJ det var en mail om at jeg ikke skulle regne med at få en før den 5/7-10...
Det hele tyder meget på de kun bestiller hjem når de har en bestilling på en vare. Det er også fair nok. men de skal sige det til deres kunder! jeg føler de har løjet for mig siden dag et af bare for at få en order i hus. Skal siges jeg kan få den til samme pris på ebay.de men valgte Dustin home da de ligger i DK hvis der nu skulle komme nogen problemer med den og den skal til rep.. Må sige jeg er utrolig skuffet over deres måde at "lokke" folk til at købe ved dem......
Er der andre der har prøvet noget i samme stil ved Dustin home ??
Hilsen Morten.
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 26 Svar: 203
jan 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 10 Svar: 36
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
jan 2006
okt 2007
Men er helt enig med dig i, at de har holdt dig for nar. At sige "Det kommer lige om snart", og så ingen gang have bestilt det kunne enten tyde på kommunikationsfejl (Men siden du har haft fat i dem 3 gange, tvivler jeg altså på det kan være gået galt alle gange).
Her den 5. må du se, om du får en påmindelse om, at den er kommet på lager og hermed tilsendt dig.
Ellers kan du vel kræve at handlen bliver annulleret, såfremt din tålmodighed er sluppet op.
jan 2006
okt 2007
jan 2006
Den skal kunne det samme:
Have hdmi 1.3a
Kunne tage både en 3.5" & 2.5" HD på samme tid ( det kan C-200)
Kunne front montere HD eller Blu ray drev som man kan i C-200.
Kunne køre 1Gbit internet.
Hvilken modeller er der at vælge imellem ??
Nogen der kender Dustin home ?