{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Frederik S
Frederik S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Computer crasher ved upload? {{forumTopicSubject}}

Hey BB, har seriøst brug for lidt hjælp derude, min computer crasher hver gang jeg laver noget der har noget med uploading at gøre, har ingen anelse hvorfor, men f.eks hvis jeg seeder efter jeg har downloadet en torrent, crasher den, altså den går HELT i hak, og kan ikke gøre det mindste udover at genstarte.. og nu begynder den også at gøre det når jeg spiller World of warcraft, det er pisse irriterende, men er der nogen der kan hjælpe eventuelt? eller bliver jeg nød til at formatere lortet?'

PC opsætning:

Cpu: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2,4GHz
Bundkort: Asus P5K
Ram: 6GB Corsair XMS2 DDR2 )
Grafikkort: XFX - Radeon HD 4870 XXX Edition

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer crasher ved upload?
  • Frederik S
    Frederik S Tilmeldt:
    jul 2009

#1   13. okt 2010 sorry, bare kopieret fra det samme jeg skrev på baboom smiley

-Skal siges at jeg har Win7

• Frederik S
    Frederik S Tilmeldt:
    jul 2009

#2   13. okt 2010 jamen så burde den også gøre det når jeg downloader, vel?

• #3   13. okt 2010 Det er dit bundkort der fucker, har selv haft det problem med nøjagtigt det bundkort, når jeg "stressede" bundkortet med at downloade og uploade på samme tid, så crashede netkortet/ min pc efter en 15 min max

• Frederik S
    Frederik S Tilmeldt:
    jul 2009

#4   13. okt 2010 har lige prøvet at pille nogle ram ud, og nu gør den det ikke?

• #5   13. okt 2010 hmm ja det var lidt mystisk, prøv at stresse den i længere tid med at download/upload

•  Mathiash
    Mathiash Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 49
    #6   14. okt 2010 Først er din computer støvet? Støv er ledene og kan belaste de svage transistorer i computeren.

Hvis du har pillet en ramblok ud og den ikke gør det, er muligvis en fejl på rammen, du kan download et program der hedder MemTest. Tag og kør den og se om den ikke finder fejl på rammene. Hvis den ikke gør det download et program der hedder PassMark BurnInTest det kan stresse alle dele i din computer, og du har muligvis nemmer ved at finde fejlen.

• #7   14. okt 2010 Det er dit chipsæt som bliver for varmt, og crasher.

Jo mindre ram du har i din pc, jo mindre skal dit chipsæt arbejde.
    Dit chipsæt styrer også netkortet som er onboard.

Så få noget køling på dit chipsæt, så er dit problem løst.

Held og lykke smiley

Kommentér på:
Computer crasher ved upload?

Annonce