{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.727 visninger | Oprettet:

Lasse S
Lasse S
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 47

Iphone 4 - død? {{forumTopicSubject}}

Nogen som har oplevet at jeres Iphone 4 bare lig pludselig døde?
Jeg har lig snakket med en kammerat i 3min og der var 65%strøm, så slukkede telefonen og nu kan den ikke tænde igen?

Telefonen er 2½md gammel smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4 - død?
  • #1   12. jan 2011 Surt
    Men nej, har selv en htc legend.
    Har du prøvet at sætte den til opladning?
    Men ellers må du jo have en ny på garantien

• #2   12. jan 2011 Skal den ik bare have en reset ??
    Så vidt jeg husker, så skal du bare holde "home" knappen på fronten nede, samtidig med den på toppen .. Du kan i hvert fald prøve det smiley

• Lasse S
    Lasse S Tilmeldt:
    jan 2008

#3   12. jan 2011 Til andre hvis Iphone ligepludselig går død..
    Prøv dette, det hjalp på min:
    sæt den i opladeren og hold tænd/sluk knappen inde mens du trykker på tilbage-knappen.
    altså den runde forneden
    med en firkant p

• #4   12. jan 2011 Præcis smiley

• Lasse S
    Lasse S Tilmeldt:
    jan 2008

#5   12. jan 2011 Var ved at gå helt i panik D:
    Men det er jo heller ikke nemt at vide det er det man skal..

• #6   12. jan 2011 min iphone 3 gs gør det samme...kun under samtaler...efter 2-3 minutter går den ud i den startskærm den laver når man tænder, og så kan man så sidde og glo på den der apple ikon indtil man gir sig til at holde sluk/tænd knappen nede i ca 20 sek, så starter den op igen :S

det er min første iphone, og skal aldrig have noget apple lårt igen, det er 100% det den skal bruges til er det eneste den ikke kan smiley

• #7   12. jan 2011 Det lyder altså som nogen underlige problemer, har haft både 3GS og 4 og har aldrig haft nogen af de problemer der, er de opdateret til seneste iOS?. Jeg havde kastet dem til rep, Apple er altså ret gode til at give ombytter telefoner. Jeg ved i hvert fald at jeg aldrig skal have andet smiley men det er jo smag og behag.

• #8   12. jan 2011 mac shit.

• #9   12. jan 2011 Apples produkter holder 100, hvis man spørger mig .. MEN der vil altid være produkter med fejl, det kan simpelthen ikke undgåes .. Om man så kan lide Apples produkter er en smagssag, men jeg skal i hvert fald aldrig have en windows baseret computer igen og efter jeg fik min iPhone 4 i går, så tror jeg heller ikke der kommer andre telefoner på ønskelisten smiley

• #10   12. jan 2011 Så vidt jeg har fået afvide er det fordi softwaren skal opdateres. Har prøvet det samme med min

Kommentér på:
Iphone 4 - død?

Annonce