{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Tilbage til Android... {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har sidst i november måned købt en Apple Iphone 4 32GB efter et dejligt samarbejde med HTC Hero og endnu bedre med HTC Desire.

Jeg købte den for at prøve det. Alle medier favoriserer Iphonen - alle der har en siger der ikke findes noget lignende. Steve Jobs kalder den innovativ.
Jeg kalder den mangelfuld og utilfredsstillende.

Mit problem er nu... Tror i jeg kan få et nyt SIM-kort fra 3 hvor jeg har købt telefonen (i alm. størrelse) så jeg kan købe eller bytte mig til en HTC Desire HD og komme tilbage til det styresystem jeg har det bedst med.
Jeg er jo bundet af abonnementet i endnu 3-4 måneder - men jeg tænker sålænge jeg betaler abonnementet bør de jo være ligeglade hvem der bruger mobilen.

Iphonen er selvf. låst til 3, men det kan en kommende køber jo betale sig ud af eller bruge samme selskab.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilbage til Android...
  • #1   20. jan 2011 Det er intet problem for dig at få et nyt simkort i normal størrelse smiley
    Du kan endda få det aktiveret med det samme eller vente til du får en ny telefon. De er også ligeglade med om du sælger telefonen til en anden så længe du har abonnement hos dem er de ligeglade med telefonen.

Håber det var svar nok ellers må du spørge videre så skal jeg svare så godt jeg kan smiley

• #2   20. jan 2011 hmm sim kortet er da også alm størelse i iphone..

• #3   20. jan 2011 Kim S:
    Nej, iPhone 4 bruger micro-sim ..
    ( Hilsen den glade iPhone 4 ejer smiley )

• #4   20. jan 2011 Takker til Benjamin...

Så må jeg se at få solgt min Iphone og købt en Desire HD igen smiley Yay

• #5   20. jan 2011 Hehe, det var da så lidt.
    Held og lykke med salget smiley

Men smid den på dba eller gog så får du sindssygt mange henvendelser, jeg smed min derpå igår og allerede efter tyve minutter havde jeg haft omkring 15 henvendelser via sms og mail.

• #6   20. jan 2011 Har nøjagtig samme situation!

Gik fra en Desire til iPhone 4... og det er ikke sagen! Vist er den sjov... men hold op et låst system! Ubrugeligt og nok sidtse gang jeg har købt iPhone!!!

Med mindre jeg jail-breaker den smiley

• #7   21. jan 2011 tjae jeg er nu også ovenud tilfreds med min iPhone 4, ja den er "låst" men det er nu bl.a.også dét der gør at der ikke er så mange lorte apps til den i forhold til til Andriod. det er jo bestemt hver sin smag mht. hvilket styresystem man er til, er man vant til et system virker det andet ikke så lige til, og omvendt.

min iPhone er nu ikke Jailbreaket, og synes bestemt ikke jeg mangler nogle muligheder på min lige pt.

mht. trådstarter, så kan du sagtens få et nyt simkort i normal størrelse, og endnu bedre, gå ind på 3's hjemmeside, der låser de gratis alle deres iPhone 4 op. så køber skal ikke til at betale noget som helst.

• #8   21. jan 2011 Takker igen til alle kommentarerne.

Jeg har solgt min Iphone og købt en Desire HD... venter på mit SIM-kort, men SIM er jo ikke nødvendig for at nyde telefonen - hvem brug overhovedet telefondelen på en Android Mobil hehe...

Min personlige oplevelse af Iphonen var netop at jeg konstant løb hovedet mod muren hver gang jeg hurtigt lige ville dele noget med andre og masser af andre ting som burde være mere tilgængelig og mere brugervenlig.

For at nævne et par eksempler jeg umiddelbart kan huske så sad jeg og så en fed Youtube video med den indbyggede Youtube app... den ville jeg gerne dele med Facebook venner - det må man bare ikke. Tænkte det nok var ligesom billedalbum (man kun kan dele til e-mail) så jeg gik ind i facebook App'en... men ak - her kan man kun dele videoer som ligger på mobilen.
    Den anden situation: Jeg havde tage 7 billeder af ting jeg skulle sælge og ville give brormand muligheden for kigge dem igennem før jeg satte dem til salg. Problemet opstår når man prøver at dele mere end 5 billeder - så forsvinder kopier og del knappen... Af en eller anden mystisk årsag MÅ man bare ikke dele mere... Meget mystisk.

Det er bare et par eksempler - masser af disse småting gør en lille hidsigprop som mig blodtryksudfordret - sådan noget skal bare virke på en smartphone - det er jo derfor man har den.

Kommentér på:
Tilbage til Android...

Annonce