{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.408 visninger | Oprettet:

Ny Pc skærm - Primært aktiehandel ! ? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have ny skærm:

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gå (mest) op i.
Det behøves ikke være det vildeste af det vildeste. Og skal også kun have 1 ny skærm. (Nogle handler aktier med 9 skærme og jeg ved ikke hvad..)

Budget: MAX MAX 3500 kr. (Gerne 2000, men vil også gerne undgå at købe noget hø.. Er på SU. så derfor begrænset budget.)
Størrelse 27 eller 32 tænker jeg.
Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal gå mest op i at få en høj refresh rate eller høj opløsning. Jeg kan godt se på det hele at budgettet holder ikke til 144 hz og 4k - Det er nok heller ikke nødvendigt 8-) (Og tror heller ikke min pc kan trække det hæhæ)

Jeg går mest op i at man kan holde ud at kigge på skærmen i mange timer, og ikke smadrer sine øjne eller hjerne.. Så læste op på "Eye Care" skærme. Men er kommet frem til at det faktisk bare et F.lux der kører permanent indbygget i de fleste af skærmene.. - Og at man mere bare skulle gå op i en okay høj refresh rate, for så virker skærmen "Flicker Free" (Hvis en skærm har en lav refresh rate, så kan det virke som om den står og blinker)

Hvilken skærm vil du anbefale til aktie handel (Graf analyse)?

Eller: Hvilke min. specs vil du sige man skal købe?

Her:
https://www.edbpriser.dk/produkt/samsung-cjg5-series-c32jg51fdu/
Kan jeg få en 32 tommer 144 hz full hd skærm billigt. Men ved ikke om det er noget knald?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Pc skærm - Primært aktiehandel ! ?
Kommentér på:
Ny Pc skærm - Primært aktiehandel ! ?

Annonce