{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

problem med xbox {{forumTopicSubject}}

hey alle har et lille problem med min xbox360.
jeg har sluttet den til min computer sådan at jeg kan streame musik over til xboxen, men jeg bliver nød til at flytte det musik jeg har over på c drevet i delt musik. på c drevet hvor windows ligger er der kun 2 gb ledig plads. Så mit spørgsmål lyder på om man kan ændre det til mit e drev hvor alt mit musik ligger på??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problem med xbox
  • #2   26. feb 2011 hmm forstår ikke helt hva du mener,, er det noget jeg kan lave om på nu..
    det er sådan at jeg ikke bruger det media center for det køre røv ringe på xboxen, går bare ind på, my box og så videre til music Library , og videre over til min pc, og der ser den delt musik, som skal laves om,, det er der mit problem er

• #4   26. feb 2011 det du skal gøre er at sørge for den mappe som musikken ligger i er en mappe der bliver delt på netværket... kan du vist gøre under egenskaber...

kan ikke huske hvordan jeg gjorde, men lige pludselig virkede det for mig... streamede både musik og film...

• #5   26. feb 2011 hey har fået løst problemet, smed bare ps3 media center ind på min computer så virker det sgu.. bil gates er ikke for hurtig til stunder smiley

Kommentér på:
problem med xbox

Annonce