{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Casper C
Casper C
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302

Salg af komplet pc {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg overvejer lidt at sælge min pc for at få mig en bærbar.

Jeg købte for halvandet år siden en pc, fordi jeg ville spille på den. Men lige nu bliver den brugt til at surfe og streame over nettet til min fladskærm.
Jeg syntes det er synd at denne computer bare står og ikke får brugt sine evner.

Computeren består af følgene dele:
CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 DHX PC10600 1333MHZ CL9 (2X2GB
SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM 32MB
AMD PHENOM II X4 965 BE 3.4GHZ 6MB SOCKET AM3 BO
ASUS M4A785TD-M EVO 785G AM3 M-ATX
CORSAIR HX 650W NÄTDEL ATX12V 2.2 / EPS12V
ANTEC PERFORMANCE ONE MINI P180 M-ATX
1024MB ASUS ATI Radeon HD5850 DDR5 PCI-E

Skærm:
Samsung Syncmaster 730bf

Mus og tastatur fra logitech.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan få for sådan en computer, ville det være en stor hjælp.
Jeg håber lidt at jeg kan få over 4000 for det, hvis ikke så beholder jeg den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af komplet pc
  • #1   2. jul 2011 Forstår ikke du spørger inden du sætter til salg, eftersom du siger at 4000 er grænsen for at den ikke blir solgt hvis den er mindre værd end det...

Personligt ville jeg ikke give mere end MAX 2500 for det der, så har du fået ET bud på det

• Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 127
    #2   2. jul 2011 Eneste grund til at folk laver den her slags tråde er at få opmærksomhed omkring et evt. salg af produktet.

Det er for latterligt. Sæt nu bare dit lort til salg for det som du vil have for det.

• #3   2. jul 2011 Så behold lortet,.

Jeg ville ikke give en dag over 2000,-

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

#4   2. jul 2011 Har overhovedet ikke noget med det at gøre... Det eneste der ligger i det er at jeg ikke vil snyde mig selv..

Nu når jeg ikke har forstand på det, så er det jo klart at jeg spørger til råds.

Det er ikke samme som at sætte en forstærker eller et sæt højtalere til salg. Der kan du som regel finde tilsvarende inde på dba og gå ud fra den pris. Her skal jeg finde en pc som ligger inde med de samme dele for at finde ud af det.

Hvis i ikke gider at svare mig ordentligt så pis ud af mit indlæg!!!

• Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    maj 2008

#5   2. jul 2011 Der fik du lige en udstemme for trusler.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #6   2. jul 2011 Der fik du lige en tilbage for idioti...

Ontopic: 2500-3000 er ikke skudt helt skævt...

• Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    maj 2008

#7   3. jul 2011 Og det samme gælder dig Morten Tis.

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

#8   3. jul 2011 Martin A: Jeg kan sagtens se hvad du siger, at jeg måske bare skulle sætte den til salg og så se om jeg sælger eller ej. Men hvis nu jeg er way off med prisen så er det jo ikke det værd. hvilket jeg nok er, og må overveje om jeg vil sælge den billigere.

Altså jeg er ikke ude på at true nogen, og mener nu heller ikke at jeg truer.

Hvis folk ikke kan lide det topic der er blevet lavet, så ryst da på hovedet og gå videre..

Morten T: Er lidt færdig af grin og din tilbagemelding...:-)

Når det er sagt, så tak for svaret, nu har jeg noget at gå ud fra.

Kan man få en god surfer bærbar til 3000, eller skal jeg ud og smide lidt ekstra oven i.
    Kan man godt købe en bærbar brugt, eller er det noget der kun holder i nogle få og så går det i stykker...??

• #9   3. jul 2011 som udgangs punkt, ja så kan man godt få en god surfer bærbar til 3000,- men men men vil du på noget tidspunkt bruge den til andet end surfe f.eks. spille lidt, så kan du godt regne med at den vil være noget sløv.

Jeg har selv prøvet et par bærbar computere der kunne spille blueray film og surfe uden problemer i en pris klasse af 3 - 4.000 kr.

Husk også at køber man en computer i Bilka eller lign. til de her priser, så kan man nemt komme ud for de går hurtigt i stykker.

Jeg har stået i Bilkas elektronik afd. og de helt billige HP og Acer computere gik meget i stykker.

Så mht. om det kan betale sig at købe brugt, ja det kan det, hvis du finder en bærbar, hvor kvaliteten er iorden og igen ikke sådan en billig en fra div. butikker som elgiganten bilka føtex osv. osv.

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

#10   3. jul 2011 Drystin: Tak for dit svar, det var meget brugbart.

Hvilke bærbar mærker ville du forslå at jeg kiggede på.

• #11   3. jul 2011 Som udgangspunkt er der intet marked for brugt pc'er....

Det er forbrugsvarer (køb og smid væk), og udviklingen gør det jo ikke bedre, for en computer der er 1år gammel er bare ikke interessant.

Inden for branchen er den bedste måde at få penge for brugt udstyr, producenternes "cash back". Hvilket vil sige at de giver dig et beløb for det brugte, når du køber nyt udstyr. Og det bunder simpelthen i at de vil fjerne gammelt / konkurrentens udstyr fra markedet.
    Men det er ofte begrænset til mere prof. udstyr.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #12   3. jul 2011 Casper C: Som micma siger... brugt udstyr er bare nada værd - sådan er hw markedet bare indrettet...

Kenneth M: Hvor modent... Internetkriger....

• Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    maj 2008

#13   3. jul 2011 Internet kriger? ej. bare forstå min dødsyge humor.

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

#14   3. jul 2011 Kenneth M: det er svært at forstå din humor når der ikke er tillagt de forskellige smileys.. Man kan jo ikke se dit ansigtsudtryk:-)

Morten T: Det er efterhånden ved at gå op for mig at det ikke er så meget værd som jeg håbede:-( Men det er jo logisk nok, da udviklingen jo går mega hurtigt..:-)

Micma18: Jeg ville da lige prøve at kontakte sådan en producent og se hvad mulighederne er, og så må jeg se hvad der sker.. Men jeg syntes også at der er en eller anden der skal have noget ud af computeren da det er en okay maskine

Jeg vil sige tak for alle jeres svar og hjælp..
    Hvis i har mere jeg lige skal være opmærksom på indefor bærbar verdenen, så giv endelig lyd...:-)

• Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    maj 2008

#15   3. jul 2011 Af princip bruger jeg ALDRIG smileys fordi det er for bøsser og tøser.

En rigtig man bruger sin humor til at ligge folk grinende ned i sine indlæg.

Fortsat god aften smiley

• #16   4. jul 2011 Smid det tilsalg på HoL.dk istedet. Det er det rette forum for computere. Forstå det ikke som om at du ikke må sætte den tilsalg herinde. Men tror at det går bedre derinde smiley

Kommentér på:
Salg af komplet pc

Annonce