Salg af komplet pc {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Jeg overvejer lidt at sælge min pc for at få mig en bærbar.
Jeg købte for halvandet år siden en pc, fordi jeg ville spille på den. Men lige nu bliver den brugt til at surfe og streame over nettet til min fladskærm.
Jeg syntes det er synd at denne computer bare står og ikke får brugt sine evner.
Computeren består af følgene dele:
CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 DHX PC10600 1333MHZ CL9 (2X2GB
SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM 32MB
AMD PHENOM II X4 965 BE 3.4GHZ 6MB SOCKET AM3 BO
ASUS M4A785TD-M EVO 785G AM3 M-ATX
CORSAIR HX 650W NÄTDEL ATX12V 2.2 / EPS12V
ANTEC PERFORMANCE ONE MINI P180 M-ATX
1024MB ASUS ATI Radeon HD5850 DDR5 PCI-E
Skærm:
Samsung Syncmaster 730bf
Mus og tastatur fra logitech.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan få for sådan en computer, ville det være en stor hjælp.
Jeg håber lidt at jeg kan få over 4000 for det, hvis ikke så beholder jeg den.
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 54 Svar: 839
Personligt ville jeg ikke give mere end MAX 2500 for det der, så har du fået ET bud på det
maj 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 127
Det er for latterligt. Sæt nu bare dit lort til salg for det som du vil have for det.
dec 2005
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 26
Jeg ville ikke give en dag over 2000,-
mar 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
Nu når jeg ikke har forstand på det, så er det jo klart at jeg spørger til råds.
Det er ikke samme som at sætte en forstærker eller et sæt højtalere til salg. Der kan du som regel finde tilsvarende inde på dba og gå ud fra den pris. Her skal jeg finde en pc som ligger inde med de samme dele for at finde ud af det.
Hvis i ikke gider at svare mig ordentligt så pis ud af mit indlæg!!!
maj 2008
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
Ontopic: 2500-3000 er ikke skudt helt skævt...
maj 2008
mar 2009
Altså jeg er ikke ude på at true nogen, og mener nu heller ikke at jeg truer.
Hvis folk ikke kan lide det topic der er blevet lavet, så ryst da på hovedet og gå videre..
Morten T: Er lidt færdig af grin og din tilbagemelding...:-)
Når det er sagt, så tak for svaret, nu har jeg noget at gå ud fra.
Kan man få en god surfer bærbar til 3000, eller skal jeg ud og smide lidt ekstra oven i.
Kan man godt købe en bærbar brugt, eller er det noget der kun holder i nogle få og så går det i stykker...??
dec 2005
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 26
Jeg har selv prøvet et par bærbar computere der kunne spille blueray film og surfe uden problemer i en pris klasse af 3 - 4.000 kr.
Husk også at køber man en computer i Bilka eller lign. til de her priser, så kan man nemt komme ud for de går hurtigt i stykker.
Jeg har stået i Bilkas elektronik afd. og de helt billige HP og Acer computere gik meget i stykker.
Så mht. om det kan betale sig at købe brugt, ja det kan det, hvis du finder en bærbar, hvor kvaliteten er iorden og igen ikke sådan en billig en fra div. butikker som elgiganten bilka føtex osv. osv.
mar 2009
Hvilke bærbar mærker ville du forslå at jeg kiggede på.
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Det er forbrugsvarer (køb og smid væk), og udviklingen gør det jo ikke bedre, for en computer der er 1år gammel er bare ikke interessant.
Inden for branchen er den bedste måde at få penge for brugt udstyr, producenternes "cash back". Hvilket vil sige at de giver dig et beløb for det brugte, når du køber nyt udstyr. Og det bunder simpelthen i at de vil fjerne gammelt / konkurrentens udstyr fra markedet.
Men det er ofte begrænset til mere prof. udstyr.
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
Kenneth M: Hvor modent... Internetkriger....
maj 2008
mar 2009
Morten T: Det er efterhånden ved at gå op for mig at det ikke er så meget værd som jeg håbede:-( Men det er jo logisk nok, da udviklingen jo går mega hurtigt..:-)
Micma18: Jeg ville da lige prøve at kontakte sådan en producent og se hvad mulighederne er, og så må jeg se hvad der sker.. Men jeg syntes også at der er en eller anden der skal have noget ud af computeren da det er en okay maskine
Jeg vil sige tak for alle jeres svar og hjælp..
Hvis i har mere jeg lige skal være opmærksom på indefor bærbar verdenen, så giv endelig lyd...:-)
maj 2008
En rigtig man bruger sin humor til at ligge folk grinende ned i sine indlæg.
Fortsat god aften
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 7 AV-enheder: 2 Emner: 56 Svar: 293
Salg af komplet pc