{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp hvad kam det være
  • #1   8. sep 2012 Når du skal beskrive et problem, så prøv at kom med nogen detaljer.
    Det nytter ikke at sige "Jeg satte ny motor i min bil, men nu vil den ikke køre". Ingen har nogen som helst jordisk chance for at vide, hvad der ligger bag det.

1. Hvilket grafikkort gik du fra - og hvilket er sat i?
    2. Vises skærmbillede i BIOS? (Når du lige starter computer, inden Windows logoet vises)
    3. Skal grafikkortet have ekstra strøm - hvis ja, får det det? Hvis ja, får det nok?

• Mick M
    Mick M Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   8. sep 2012 1. det er et GEFORCE GT 610 skal ik ha ekstra strøm
    2 gik fra det grafikkort der sad på bundkortet
    3 der viser ik skærmbillede i BIOS når jeg starter op

• Mick M
    Mick M Tilmeldt:
    aug 2012

#4   8. sep 2012 det bilver lidt svært når den ik vil vise skærm har prøve alle mulighedder

• #5   8. sep 2012 1tag strøm stikke ud af din stik kontakt 2så tager du dit batteri ud der sidder i bundkortet ( så nustiller du bios-en smiley 3flytter skærm stikket op til det onboard grafikkort stik. tag det grafikkort ud du har sat i. 4 tilslut pcen med strøm starte den op så burde der komme billedet på . 5 sluk pcen sæt batteriet i igen. for den gemmer ik uden og så burde at kunne gå ind bios og ændre på hvilke måde den skal håndtere dit grafikkort på smiley

• Mick M
    Mick M Tilmeldt:
    aug 2012

#6   8. sep 2012 det virker ik den gør bare det samme der sker ik noget

• Mick M
    Mick M Tilmeldt:
    aug 2012

#8   8. sep 2012 har jeg prøvet der sker ik noget der kommer ik noget frem

• #9   9. sep 2012 så har du da fucket noget op.. ellers hiv det nye grafikkort ud først så det slet ikke sider i. og så prøver du og reset bios igen

Kommentér på:
Hjælp hvad kam det være

Annonce