{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.427 visninger | Oprettet:

Bærbar-tastaturlys {{forumTopicSubject}}

Har et lille problem.. Har købt denne lækre Asus i torsdags, der er tastaturlys i det, der kan dæmpes osv. men så har jeg lagt billeder ind på min harddisk fra computeren, og så virker lyset pludselig ikke ? Jeg har gendannet computeren,og så virker det igen, men så ligger jeg billeder fra telefonen til computeren, og så virker lyset ikke igen ? Mangler virkelig en der er total geek på det område her.. HJÆLP! Model: N56V series ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bærbar-tastaturlys
  • #1   23. sep 2012 ALtså på min G serie af Asus, kan man selv justere det smiley via tastaturet smiley "trykker på FN knappen, også trykker på F3 og F4" smiley

Men kender ikke den model der smiley men så meget forskel kan der ikke være.

• #3   24. sep 2012 det bliver vel svært og brokke sig over en driver / software fejl hvis det er den driver / software som der ligger i maskinen fra ny og er pre- installeret med windows osv

Prøv i første omgang og se om du kan en opdateret driver på asus.com eller på nettet generelt, kan jo være at der kommet en "patch" siden hen efter at computeren er blevet bygget og installeret på fabrik

Kommentér på:
Bærbar-tastaturlys

Annonce