Hjælpe Admin... Særregler ? {{forumTopicSubject}}
Har man som Hjælpe Admins særregler ?
Jeg har lige oprettet en profil på Baboom og under 20 min efter er jeg blevet frosset....
Sagen drejer sig om en hjælpe adm der opretter et emne med HJÆLP SØGES HURTIG..... Jeg påpeger at man skal skrive en ordentlig overskrift, hun svare så at dette ikke er nødvendigt da det er under OFF Topic og at alt der er tilladt...... Så laver hun derefter en Re Post som jeg også påpeger iflg reglerne ikke er tilladt... Denne sletter hun (altså min besked ) og jeg sender den endnu en gang, og uden advarsel bliver jeg frosset.......
LOL...... Hun er så også kun 18...
http://www.baboom.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=585
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Men når folk er på den måde, så kan det jo blive svært at overbevise dem om at de gør noget forkert
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 9 AV-enheder: 3 Emner: 20 Svar: 371
Vi håber at du vil bruge pausen til at læse vores brugerbetingelser og i fremtiden overveje hvad du opretter af annoncer på BaBoom.dk samt at du ikke misbruger kommentarer til at spamme. Du er naturligvis velkommen tilbage på BaBoom.dk når din frysning ophører.
"måske de selv skulle læse de gældende regler"
Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BaBoom.dk.
"med det store antal besøgende der er på siden måske det var en ide selv at overholde og følge reglerne så ikke alle overskrifter bare hedder HJÆLP"
okt 2005
Følger: 16 Følgere: 15 AV-enheder: 4 Emner: 86 Svar: 1.003
syntes BaBoom.dk virker lidt plat, men okay det er bare min mening..
men som du siger.. så burde sidens regler være ens for ALLE..
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 54 Svar: 839
er selv der inde og det er Jesper M oss, og han er oss hjælpeadmin der inde, så tag fat i ham, for hun er da en bitch hend du linker til, har nemlig før set hende, der skal ingen ting til før hun blir gal, og hun frysser bare alle når det er
aug 2005
Ja hun er da fuckedup.....
Har jesper på MSN men har er offline......
Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
det hun gør er jo forbudt ifølge reglerne....
men vil også minde dig om, at Baboom.dk er et rent fjolle sted! intet seriøst overhoved....
men synes du skal kontakte Admin. og give link til dette forum..
mvh.
Holger
moderator hifigalleri.dk
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 5 AV-enheder: 2 Emner: 6 Svar: 353
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 170
Folk kan ikke finde ud af at bruge markedet.
Selv Scootergalleri er mere seriøst.
Hjælpe Admin... Særregler ?