{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Har i Window Vista? {{forumTopicSubject}}

Haløjsa alle sammen!

Ville bare sprøge om, hvor mange er jer der har Windows Vista på jeres computer. Og hvad syntes i om det?

Jeg syntes personlig selv det er meget fint. Kan godt lide glass ramerne rundt om vinduerne, og kan specielt godt lide den nye update der kom i dag, der gøre det mugligt at anvende videoer som baggrunds "billed" ... Men også nogle minuser. Det bruger for MEGET ram og de fleste spil kører ikke specielt godt lige p.t.

Har i Vista? Hvad syntes i om det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i Window Vista?
  • #1   15. feb 2007 Det er rodet i brugerfladen...

Alt for mange advarsels beskeder, og beskeder om alt muligt ligegyldigt...

Ellers er det fandme et lækkert system, men man kan godt blive lidt frustreret over at div. producenter, og software leverandører stadig ikke har kunnet få fingeren ud, og så udgive noget software der kan køre på skidtet. De har trods alt haft noget lignende et år, til at udvikle på Vista platformen.
    En anden ting som også har irreteret mig meget, og det siger jeg som professionel i branchen, at M$ har unvervurderet efterspørgslen lidt. Måske ikke så meget på selve Vista udgivelserne osv. Men det er stort set umuligt at opdrive f.eks. OPK kittet til 2007 Office, som er en nødvendighed som system bygger, for at kunne levere OEM installerede systemer.

Men alt i alt, så har vi jo prøvet det samme før, og om 6md. så er det hele jo nok på plads aligevel. Så positive anbefalinger her fra! smiley

• #2   15. feb 2007 vil også kun sige god til vista :)..

fanmede en lækker windows køre bare. aldrig problemmer med den.. og så er der mange ting man skal før man kan ændre sit baggrund billed.. det noget jeg ka lig. så bruger man nemlig tid på den.

nok bruger det mange ram. men hva fanden så går man bare ud og køber en klods mere. eller 2 :).

windows xp.-. er træls og kedeligt.

• #3   15. feb 2007 Ja og så er det alt for nemt for hacker at komme ind på din vista brugersystem læste det i går på www.newz.dk hvor i kan læse mere smiley

• #4   15. feb 2007 venter til der kommer lidt flere programmer til vista.. gider ik nu, for mange af de programmer jeg bruger i hverdagen, kan ikke køre på viste smiley men jeg regner da med at skulle ha Vista på min HTPC når jeg får købt den til sommer smiley

• #5   16. feb 2007 det er jo totalt sindsygt at give så meget for sådan noget tis

Kommentér på:
Har i Window Vista?

Annonce