383 visninger
|
Oprettet:
To stereo-forstærkere.. {{forumTopicSubject}}
Hey Hifi experter....
Hvad skal jeg gøre?
Lige pt spiller jeg med to forstærkere, og en mixer mellem forstærkerne og Cd-afspiller/computer/Ipod.
Der sidder equalizerer mellem begge forstærkerer og mixeren med 2 forstærkerudgange.
Den ene forstærker styre 2 subwoofere.
Og den anden styre 2 sattelitter bestående af mellemtoner/øvre bas og diskanter.
Jeg kune godt tænke mig at skære ned på alle de elektroniske apparater. så først:
Findes der et apparat der kan splitte CD-signalet- så der kan tilsluttes to forstærkerer.? - altså som ikke er en diskomixer..
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Det der muligvis kan blive problemet, det er hvis der sidder en overførsels kondensator i udgangen på din signal kilde, som er for lille, så kan grænse frekvensen muligvis blive flyttet op i det hørbare område, og gå lidt ud over den dybeste bas...
aug 2005
Følger: 1 AV-enheder: 2 Emner: 4 Svar: 5
Michael H: Men kan jeg brænde noget af ved at prøve det du siger, med at bare at lode ledningerne sammen?
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
De fleste udgangstrin er aligevel ret strømstærke, og visse tilfælde bliver de også brugt til hovedtlf. udgangen, og så kan de jo ihvertfald trække impedanser under 32ohm. Hvilket du nok aldrig kommer under ved at koble to indgangstrin parallelt
aug 2005
aug 2005
Har lige lavet et split-phonokabel...
aug 2005
To stereo-forstærkere..