{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hifi galleri dødt!
  • #2   9. apr 2015 Det er virkelig sørgeligt for os der gerne vil have et godt socialt galleri herinde. Men det useriøse kan jeg også godt genkende fra Bilgalleri.

• #4   9. apr 2015 ja scootergalleri og baboom har jeg opgivet (:

• #6   9. apr 2015 Jeg har været væk i et stykke tid, da jeg ikke syntes tonen herinde var sober, og mange af de kommentarer man fik var mildest talt ligegyldige... Nu overvejede jeg at komme tilbage og det første galleri som man kunne stemme ind omhandlede en 15 årigs passion for høj lyd og alt andet hed "HVA F*CK ER DET" eller noget ligende... Så jeg må indrømme at det her er nok ikke stedet for mig.!

Syntes det er ærgerligt fordi selve galleriet er en god måde at vise billeder på og man ville kunne få nogle gode snakke med kompetente mennesker.!

Jeg håber det bliver bedere i fremtiden.!

• #7   9. apr 2015 4500? det er for galt at man som udgangspunkt ikke kan stole på nogen..
    Ja det er lidt noget tis smiley tror de bliver en anelse for besværlige at sende smiley

Baron: Velkommen tilbage smiley ja, man er nød til at abstrahere fra sådanne typer. træls de findes for mange af.

• #8   9. apr 2015 Jeg synes faktisk også at du har ret i der ikke sker så meget længere. Jeg tjekker tit og ofte Hifigalleri, men ja, det er blevet lidt stille herinde. Der bliver heller ikke rigtig besvaret på forumemner længere. Men okay, 80% af forumemnerne er om Cerwin Vega. No offense, det er sgu bare lidt det samme hele tiden.

Gad vide hvad der skal til for at så pustet liv i det hele igen?

• #9   9. apr 2015 ja, men det har nok noget at gøre med de mange teenagere der er kommet. De skal bare have noget bulder smiley been there..

kunne være fedt med en aldersgrænse på 18år måske.

• #10   9. apr 2015 Tja markedet er da også fuldstændigt dødt herinde. Ikke til at sælge noget som helst:)

• #11   9. apr 2015 det er godtnok svært. men også på dba osv. syntes jeg. folk vil kun have nyt og småt når det kommer tiæ højtalere. smiley

• #12   9. apr 2015 Tror nu også grunden er alle de hifi grupper på facebook , der er da en del gang i den der inde må man sige smiley jeg syntes jeg har haft nemt ved at sælge her på det sidste men det har været over gul og gratis det hele .. alt andet var dødt

• #13   9. apr 2015 hmm. facebook grupperne må jeg lige kigge nærmere på smiley

• #14   9. apr 2015 rigtig lyd oh kun stereo lyd , er den ene gruppe jeg kender ... så er det brugt hifi danmark og hifi danmark smiley

• #15   9. apr 2015 super. det skal jeg lige ha meldt mig ind i smiley

• #17   9. apr 2015 det er meget stille.. smiley

• King
    King Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #18   10. apr 2015 Kom på facebook istedet. Siden hedder surround og stereo folket

• #19   10. apr 2015 det vil jeg gøre smiley

• #20   10. apr 2015 Ja der er mange grupper, Jeg synes bare personligt at ender med meget digterende sider som slet ikke er til at være på uden hele tiden at blive advaret og smidt ud over ting som ikke burde være et problem smiley

Vi har også åbnet en gruppe som nok mere er for HiFi hvor der med tiden også vil komme artikler med mere.

Hvis i lyster kan i kigge inde: https://www.facebook.com/groups/OsMedHiFI/

• #23   11. apr 2015 Jeg har været her en del år efterhånden.... Og der har aldrig været mere dødt end nu. Men som i skriver er der også kommet andre alternativer f.eks på facebook. Og her er det nemt at slette en bruger hvis ikke de taler ordentligt. Og samtidig har de fleste her en profil af dem selv og ikke et Alias... Det hjælper tit på sproget smiley

Men jeg vil mene at der skal være nogle af os mere seriøse brugere som burde ha lov til at advare folk eller endda slette dem helt hvis de ikke overholder reglerne... Men der er meget i det som hvor går stregen og hvilket streger må ikke overtrædelse.... Men det mangler alligevel lidt konsekvens af en art

• #24   11. apr 2015 Well said MJ! smiley

• #25   13. apr 2015 Helt enig. Jeg er en af de nyere brugere. Blev vel meldt ind i 2012 tror jeg. Der fik jeg ellers masser af respons på spurgte spørgsmål og lærte en del om diverse termer.
    Uden at skulle fornærme nogen specifikt, så er forummets almen brug i dag, debat om CW (som tidligere påpeget) eller hvordan man får en 15" monteret i en flyttekasse:)..
    Det er ikke rigtig nogle debatter, man kan ikke spørge til råds, for de kloge mennesker der tidligere var at finde, stempler ikke længere ind.

Tror dog også at tendensen med Facebook har sit at gøre og her skal der holdes en pæn tone (heldigvis).
    Ærgrer mig dog stadig over at det kan gå så hurtigt ned ad bakke. Nørderne findes nok bare ikke her på HG længere. Det ligner efterhånden ret meget scootergalleri.dk.

Kommentér på:
Hifi galleri dødt!

Annonce