{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows Vista Bit 32/64
  • #1   18. aug 2007 Ja .. Jeg købte en bærbar forleden med en Core 2 Duo T7100 ... Valgte at købe Vista Premium med ... Men jeg fik kun en 32bit version installeret. smiley ... Syntes det er lidt snyd, jaaah også lidt syn!

• #2   18. aug 2007 Ja men har en intal celeron.. Er det så 32 bit?

• #3   18. aug 2007 intel*

• #4   18. aug 2007 det kan du se hvis du henter et program der hedder
    cpu-z
    men er der nogen særlig grund til at du vælger vista 64 bit.

• #5   19. aug 2007 Hvis du absolut vil installere Vista, skal du bare vide, at maskinen ikke ligefrem bliver hurtigere.
    Vista er meget resourse krævende, og en Celeron er ikke en raket.
    Vista har endvidere en del problemer med, at være kompatibel med forskelligt software.
    Jeg ville vælge XP Pro, indtil de får lortet lavet ordentligt.

• #6   19. aug 2007 mht. det der 32 og 64 bit så har det næsten kun noget at gøre med ramene, det er fordi med alm 32bit version understøtter den ikk mere end 3 gb ram og det er ikke fedt hvis man så har mere end de 3 gb, for så kan man ikke udnytte dem, det kan du der imod med 64bit version

• #7   19. aug 2007 jeg har lige fået en ny Hp pc med vista og må sige det er fedt min som består af :
    AMD 64 x2 dual core2 4800+
    3072 DDR2 ram
    Geforce 8500 GT med 1024 ram

og må sige at vista køre vildt godt , men kan sige at man skal have en rtg god computer for at det virklig er fedt heh da mange af funktioner tager virkli meget kan man se smiley .
    men jag måsige at vista ellers fungere perfekt med de pogrammer jeg har haft på min gamle pc smiley

Kommentér på:
Windows Vista Bit 32/64

Annonce