716 visninger
|
Oprettet:
pc opgradering?? {{forumTopicSubject}}
Skal have lavet min pc kraftigere men det skal ikke være til det helt vilde.
men skal dog have skiftet en del.
Bundkort til min amd celeron 3ghz. med ddr2 sd ram understøttelse af over 2gb ram.
grafikkort. bedere end mit nuværende 5600??
lydkort.
vil helst købe brugt da pengepungen ikke er til at købe nyt.
jan 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 52
Nej nej, gas til side. Det ville være meget lettere hvis du kunne give os et budget, ud fra det burde man kunne finde nogle forslag.
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 6 Emner: 315 Svar: 1.934
jeg aner ikke hvad tingene koster idag det er en del år siden jeg har rodet med det så er lidt svært at sætte penge af til det.
men det skal være så billigt som muligt.
prøv at kom med nogle forslag som jeg kan se på. så kan jeg bedere se hvad div ting koster idag.
nov 2005
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceId=55328766
mar 2008
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 31 Svar: 84
nov 2005
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceId=55150139
frederik H - Vil ikke bruge en formue på kun et grafik kort. jeg kræver ikke det vilde.
Det skal kunne trække BF2 og world in conflict
mar 2008
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 31 Svar: 84
apr 2008
Følger: 1 Svar: 9
Jeg kunne ikke drømme om at købe mit grej gennem fc den blå. Dels er det ofte langt dyere end man kan finde på hardwaresites, dels ved du intet om hvordan det er blevet behandlet, eller om det i det hele taget virker. Det 8500gt du har kig på, koster fx 334,- fra nyt, dertil skal dog lægges porto. (link fjernet)
Som minimum sku du købe dig et ATI 3850 oc edition: (link fjernet)
Der er langt mere styrke i sådan et kort, eller de af Frederik anbefalede Nvidiakort. De kan ikke sammenlignes med dem du har kig på nu. Selvom ingen af dem hører til de kraftigste i verden, vil de dog holde meget længere, inden du igen skal til at skifte.
Mht bundkortsskift: Du skriver ikke noget om hvilke ram du har, så vi kan ikke byde ind med om det bundkort du har kig på, kan bruges. Men hvorfor i øvrigt skifte bundkort? Hvis du i forvejen har et med pci-e, ville jeg holde fast i det, og bruge de penge du får i overskud, på at købe et bedre grafikkort.
pc opgradering??