995 visninger
|
Oprettet:
Hjemmelavet Pre-out {{forumTopicSubject}}
Kan det lade sig gøre at bygge et pre-out på en forstærker som ikke har det i forvejen? Jeg vil nemlig gerne kunne bruge min aktive peerless sub sammen med min nye technics su-vx600 som ikke har pre-out som standard.
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 75
jeg ville ikke ture og pilel i det men der er højest sensynlig to leder i din forstærkers kras som er forbindelsen mellem forforstærker og effektforstærker vis du kan finde de to kan du fx køble noget noget godt data kabel på a en eller anden for selv ved og lode lide man kan købe løse forgyldte hun phonostik (: og så er det bare i gang med boremaskinen på bagsiden
eller fx købe en signal kabel a rimelig kvali.. klippe stikne a i den ene ende og lode den på (: men husk nu i begge tilflde skal du have en skarm med vis du forstår (:
held og lykke (: du for brug for det
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 17 AV-enheder: 10 Emner: 33 Svar: 1.023
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 128
det vil blive et alt for svagt signal så vil han slet ikke få noget ud af det, nej det du skal gøre det er at du skal finde signalet der hvor det går fra forforstærker delen i din forstærker, også over i effekt delen i din forstærker, og nej det er meget sjældent det går i et kabel du kan tage, det er næsten altid en printbane.... men det kan lade sig gøre. hvor du fra så kan jeg måske hjælpe dig?
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 9 AV-enheder: 7 Emner: 12 Svar: 558
Hjemmelavet Pre-out